Ga naar inhoud

mailto: wordt geblokeerd door popup-blokkering..


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo.. Ik heb weer een probleempje.. Ik heb een "mailto:" link aangemaakt via een afbeelding, wanneer ik nu op die link klik wordt hij op het net geblokkeerd, terwijl het op de harddisk wel allemaal werkt. Ik kan in de "toegestane websites" van de popupblokker van IE geen "mailto:" opdracht invullen, omdat er alleen "http:" opdrachten worden geaccepteerd. Iemand een idee om het toch te laten werken zonder de popup blokkering uit te moeten zetten. De link staat op : [url]http://people.zeelandnet.nl/visscherw/arie/arie2.html[/url] Grts . Wim ...
Link naar reactie
[quote:47ed53ef49]Heb je al geprobeerd een mailto aan tekst of aan een 'echt' plaatje te koppelen, i.p.v. aan dat javadinges? [/quote:47ed53ef49] Nee, nog niet geprobeerd, misschien toch een beter idee, maar ik erger mezelf eraan dat het in IE niet goed werkt terwijl het in Firefox wel goed werkt. [quote:47ed53ef49]Overigens is het misschien veiliger om een mailform te gebruiken, om spam te voorkomen.[/quote:47ed53ef49] Ook een goede opmerking, er schijnt een mogelijkheid te zijn om je e-mail adres te verbergen zodat spam robots het niet kunnen vinden. Ik zal het net er eens voor afzoeken. [quote:47ed53ef49]uuh ja ok, ik krijg dat kereltje met die doedelzak te zien met IE. Moet het verder nog iets doen?[/quote:47ed53ef49] Het is de bedoeling dat wanneer je op de afbeelding klikt je e-mail programma opstart. Grts . Wim ...
Link naar reactie
[quote:e171e4dec6]via een mailform staat je e-mailadres dus niet meer online.[/quote:e171e4dec6] Een mailform werkt via PHP dacht ik he ? Heb ik me nog niet in verdiept, voor zover ik weet moet je daar de nodige info voor bij je provider halen. Misschien een volgende stap, eerst mezelf maar eens verdiepen in CSS. Anne , bedankt voor de tip. Grts . Wim ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...