Ga naar inhoud

<site check> www.cd-raiser.org


anoniem

Aanbevolen berichten

Site ziet er mooi uit! (template denk ik? Zo ja, dan beoordeel ik de layout niet) Techniek : De eerste 2 dingetjes die me opvallen : Krijg een fout AAqjkwKfCnhEvpueu8bK97LqJDag is geen object regel 1284 De cover zoekmachine past niet in het vakje waardoor de layout wordt verprutst dat is jammer. Content : Over het algeen veel content, daar is duidelijk veel tijd aan besteed. Let wel dat nieuwssites regelmatig iets kleins veranderen zodat jouw grabbers niet meer correct werken. PS Ik weet niet ofdat je ondanks de bronvermelding content van nieuwsites mag overnemen. Check dat zodat je er geen gelazer mee krijgt.
Link naar reactie
wanneer krijg je deze fout..:AAqjkwKfCnhEvpueu8bK97LqJDag is geen object regel 1284 de cover zoekfunctie heb ik voorlopig verwijdert tot ik een oplossing heb. wat nieuws betreft gebruik ik geen grabber , ik zoek elke posting zelf op. bron vermelding staat er altijd bij. wat betreft wat mag en wat mag niet dat is me nog niet geheel duidelijk. weet wel dat tweakers de bronnen erbij vermeld en als webwereld of headlines hetzelfde nieuws post als tweakers dat er niet bijgezet wordt maar alleen de eerste originele bron. dat doe ik ook. maar ik zal proberen dat uit te zoeken. heb je verder nog commentaar ..? ik begin er net mee wil en moet nog een hoop leren dus alle kritiek is welkom...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...