Ga naar inhoud

[sitecheck] - BartNet Guestbooks


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik mis wat links. Als je de view pagina van het guestbook bekijkt, kun je niet naar de beheer pagina. Anders dan zelf terug te gaan naar de vorige pagina. Ik zag zo snel geen templates. Misschien wel makkelijker voor mensen die weinig van html (willen) weten. Dan ziet die edit pagina er toch wel wat afschrikwekkend uit. In add guestbook zie ik helemaal geen html in de velden. Moeten nieuwe gebruikers dat maar helemaal zelf verzinnen? Lijkt me toch slim er wat basiscode in te zetten.
Link naar reactie
Het is niet de bedoeling dat er templates komen, daar gaat het nu net om. Het is een service voor mensen die wat kennen van HTML maar geen gastenboek kunnen maken. Het is de bedoeling dat je een gastenboek maakt die bij je site past, en dat ga je niet meteen in dat view of sign veld doen maar eerst in je browser bekijken dus dan is de basis HTML code overbodig :wink:
Link naar reactie
Oftewel username en wachtwoord zijn allebei [i:591aa188ed]computertotaal[/i:591aa188ed]. Ja wat moet ik ervan zeggen ;) Het ziet er iig simpel (niet negatief) uit, geen overbodige dingen. Mooie service dat je zo'n gastenboek kan krijgen zonder reclame ed, maar om dan echt als gebruiker met html aan de slag moet... (als je dit bv nog nooit eerder hebt gezien). Ik bedoel, mensen mèt kennis van html zullen denk ik ook minder snel zo'n service gebruiken, snap je? Misschien kan het aanmaken van gasenboeken nog wat gebruiksvriendelijker maken (meer info), of iets meer doen met de html-examples. Bv naast deze link een 'paste example-html'-knop oid. Misschien kan je nog wat navigatie bovenaan de pagina's zetten. Ik roep maar een paar dingen, misschien kan je er wat mee.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...