Ga naar inhoud

Wat vinden jullie van men site


anoniem

Aanbevolen berichten

Een supersnelle blik op de site van de 12 jarige Sebastiaan: Ik zie nog wel wat spelfoutjes in de tekst. Ook sommige zinnen kloppen niet helemaal. Ik zal een paar voorbeelden geven: [quote:030c939cc2]Seportaal zelf is een idee dat ik 1.5 jaar geleden uitgevonden heb. [/quote:030c939cc2] Een idee vind je niet uit. Een idee heb je, of krijg je. :D [quote:030c939cc2] Mijn website's zijn geevalueerd van een afbeelding met linken op naar de Seportaal zoals we die nu kennen. [/quote:030c939cc2] ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik zou die zin anders formuleren. Verder leuk gedaan Sebastiaan, ga zo door! Nog een paar tips: Teacher heeft gelijk wat betreft de CSS. Probeer nog eens wat meer CSS te gebruiken in je volgende site(s)! Centreer je site, dat is mooier. Misschien vind je het leuk om eens naar kleurenschema's te kijken? Op onderstaande site kun je hele mooie kleurencombinaties voor je website bij elkaar zoeken! http://wellstyled.com/tools/ Succes!
Link naar reactie
Het ontwerp is in orde, alleen wat taalfouten, zoals "sateliet", wat in feite "satelliet" moet zijn. Verder heeft teacher inderdaad gelijk over de W3 Validator en je css, css hoor inderdaad in je <head>-sectie. Voorbeeld voor een geldige html-pagina: [code:1:ce8a9b9678] <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd"> <html lang="nl" dir="ltr"> <head> <title>Titel van de webpagina</title> <style type="text/css"> body { background-color : #FFFFFF; font-family : Arial, Helvetica, Sans-serif; font-size : x-small; color : #000000; } a { text-decoration : none; } a:hover { text-decoration : underline; } </style> </head> <body> En hier komt dan de pagina. Verder allemaal heel logisch, maar toch ff als geheugensteuntje, dat bijvoorbeeld het !DOCTYPE er ook bij moet. Dit is trouwens zomaar en voorbeeldpaginaatje dat niet op jouw site slaat hoor! </body> </html> [/code:1:ce8a9b9678] Verder zou ik de tekst en de links juist NIET centreren. Voor vragen over HTML en CSS kun je me toevoegen aan je MSN-lijst, ik ben vaak genoeg online. Groeten van Lennart Goosens.
Link naar reactie
Tekst niet centreren, ook niet alles vetgedrukt. De afbeelding in het midden ziet er leuk uit, het was veel leuker geweest als deze kleuren meer terugkwamen in het ontwerp - ik vind het er wel erg donker uitzien. Zo'n Nedstatje rechtsboven is dan ook weer jammer... Naast de andere opmerkingen ben je iig op de goede weg!
Link naar reactie
Ik sluit me ook bij mijn voorgangers aan. Misschien nog wat extra pointers: De mouse overs in het menu heb je nu met javascript gedaan. Dit zou je heel makkelijk kunnen doen door middel van css. Dit is niet alleen makkelijker, maar ook efficienter qua code. Er is een beetje een overkill aan grijstinten. Vooral de hele donkere tint in de kopjes "problemen" en "voorzieningheid" enz enz zou ik voortaan vermijden. Als je van plan bent om meer css te gaan gebruiken zou je ook kunnen beginnen met het gebruiken van div's voor je lay-out. Voor je fotopagina, zou je een thumbnail overzicht kunnen maken en/of de grote foto's met volgende - vorige. Op deze manier hoeft je bezoeker niet zoveel naar beneden te scrollen en houd je net iets meer overzicht. Conclusie: Een hele strakke site, maar er is nog ruimte voor verbetering.[/list]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...