Ga naar inhoud

[sitecheck] Cattery Rebel Rouser's.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ja........Phrea weet wel wat mooi is. Lekker strak, mooie lay-out, zeer smaakvol gedaan. Ook de inhoud ziet er goed uit (ik heb niet alles gelezen hoor)! [color=orange:0d597c084c][size=9:0d597c084c]Omdat ik denk dat Phrea niet zo gecharmeerd is van W3C, heb ik de broncode geheel buiten beschouwing gelaten. [/size:0d597c084c] [/color:0d597c084c] :wink:
Link naar reactie
ik kan zo gauw niks vinden waar ik me echt aan stoor (phrea is het niet "verleerd" ;) ) Paar aandachtspuntjes: De quotes links mogen ietsje donkerder. Bij een cattery denk ik aan gezellige poezenbeesten, warmte, knusheid etc. Deze site straalt dat niet helemaal uit; maw. het kleurgebruik zou ietsje "gezelliger" mogen zijn (ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen dus). t.
Link naar reactie
[quote:23b3d9c100="Mrs.Birdlover"][color=orange:23b3d9c100][size=9:23b3d9c100]Omdat ik denk dat Phrea niet zo gecharmeerd is van W3C, heb ik de broncode geheel buiten beschouwing gelaten. [/size:23b3d9c100] [/color:23b3d9c100][/quote:23b3d9c100] Dat klopt als een bus! Maar dat wil niet zeggen dat ik het op den duur niet 'beter' wil gaan doen hoor. Zeker niet volgens W3C regeltjes als dat verminderde toegankelijkheid inhoud, maar wel een verbeterde markup [css enzo], een verbetering van het nogal ranzige preloaden en onmouseovers. ...maar het werkt voor nu, en is redelijk compatible, en daar gaat het in eerste instantie om natuurlijk. teach, ik heb voorgesteld om een warmere kleur te nemen ipv paars, maar mijn opdrachtgeefster is zeer streng [ben een beetje bang voor haar] en was niet te vermurwen tot het nemen van bijv een mooie warme geel-oranje tint. :D
Link naar reactie
Mrs. Birdlover schreef:[quote:0ce5cad2b1]Ook de inhoud ziet er goed uit (ik heb niet alles gelezen hoor)![/quote:0ce5cad2b1]Dan heb je waarschijnlijk niet gelezen dat ik geen uitleg geef over wat een cattery is.. :wink: Ik heb je reply bij de sitecheck van Cattery Anaphista over het catterygebeuren gelezen en denk dat je daar wel een punt hebt over de onduidelijkheid voor de niet doelgroep, het zou idd handig zijn als daar wat uitleg over op de site komt.. ik houd het in gedachten.. teacher schreef:[quote:0ce5cad2b1] Bij een cattery denk ik aan gezellige poezenbeesten, warmte, knusheid etc. Deze site straalt dat niet helemaal uit; maw. het kleurgebruik zou ietsje "gezelliger" mogen zijn (ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen dus).[/quote:0ce5cad2b1]Ik weet wat je bedoeld en Phrea heeft idd geel voorgesteld, tja Phrea ik noem het nog steeds geel :roll:, ik vond het niet mooi uitkomen bij het grijs.. Phrea schreef:[quote:0ce5cad2b1]maar wel een verbeterde markup [css enzo], een verbetering van het nogal ranzige preloaden en onmouseovers. ...maar het werkt voor nu, en is redelijk compatible, en daar gaat het in eerste instantie om natuurlijk.[/quote:0ce5cad2b1]Idd.. [quote:0ce5cad2b1][ben een beetje bang voor haar][/quote:0ce5cad2b1]O jee.. [img:0ce5cad2b1]http://squaries.phrea.com/widegrin.gif[/img:0ce5cad2b1] Mrs. Birdlover schreef:[quote:0ce5cad2b1]De op de foto's gepresenteerde katten komen "chique" over. Ze hebben hebben iets "statigs". Naar mijn smaak past de kleurencombinatie die je vriendin gekozen heeft daar heel goed bij.[/quote:0ce5cad2b1]Dank je, ik ben blij met dit reply.. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...