l.d.kievit Geplaatst: 10 juli 2014 Delen Geplaatst: 10 juli 2014 Hoe krijg ik een vergadering uit mijn agenda verwijderd als hij niet meer in mijn agenda bestaat? Het gaat om outlook 2013 Er wordt in de desbetreffende vergaderingsmail gesteld: Deze vergadering is niet gevonden in de agenda. Mogelijk is deze verplaatst of verwijderd. Wat kan ik eraan doen om deze vergadering toch te verwijderen nu wordt alleen maar mijn inbox gevuld om niets. Link naar reactie
Oscar53 Geplaatst: 10 juli 2014 Delen Geplaatst: 10 juli 2014 Vergaderverzoeken vanuit Postvak IN moet je altijd accepteren....... of weigeren. Je kan wel met Outlook een vergadering op een bepaald tijdstip in uw agenda accepteren of weigeren maar daarmee kan het vergaderverzoek in je Postvak IN blijven staat. Dat kan later verwarring creëren en kan er bovendien toe leiden dat eventuele door jou aangewezen gemachtigden zich afvragen of de vergadering wel is geaccepteerd. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.