Ga naar inhoud

[CSS] horizontale scrollbalk wegkrijgen


Aanbevolen berichten

Hallo! Wanneer komt er nou eens een echte standaard?! IE is een beetje tegenstrijdig qua vertalen (of zijn de anderen juist tegenstrijdig? :wink:) Nouja, maakt ook niet uit. Op mijn site ([url]http://michielph.thefreebizhost.com/index.php?pagina=voorstellen[/url]) heb ik, als er een verticale scrollbalk is, een horizontale scrollbalk. Volgens mij is het de breedte van de verticale scrollbalk wat je naar rechts kan scrollen. Hoe is dit te verkomen? En is dit alleen in IE zo? Ik wil het eigenlijk niet sneaky doen, dus zonder [i:ece368fcde]overflow[/i:ece368fcde]. Danku!
Link naar reactie
Het is ook wel tijd voor een scrollbalk die je volledig kan aanpassen. Eentje die zowel bij apple als bij pc hetzelfde is. Heb ik het mis of is er echt geen mogelijkheid om dit zelf in te richten. Ik heb het dan niet over een tagje waar je kleurtjes mee kan instellen... Eerder grafische mogelijkheden. Wat mij betreft is de tijd rijp! (voor alle browsers) :D Gr. J-P
Link naar reactie
[quote:890a610a26="J-P Le Conte"]Het is ook wel tijd voor een scrollbalk die je volledig kan aanpassen. Eentje die zowel bij apple als bij pc hetzelfde is. Heb ik het mis of is er echt geen mogelijkheid om dit zelf in te richten. Ik heb het dan niet over een tagje waar je kleurtjes mee kan instellen... Eerder grafische mogelijkheden. Wat mij betreft is de tijd rijp! (voor alle browsers) :D Gr. J-P[/quote:890a610a26]Sommige dingen moeten gewoon hetzelfde in de OS zijn, anders weet je helemaal niet meer wat wat doet op je website. Kan je beter met flash en mystery-meat navigatie aan de gang gaan.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:56d9890d37="MichielPH"][i:56d9890d37]overflow-x[/i:56d9890d37] en [i:56d9890d37]overflow-y[/i:56d9890d37] is ingevoerd door IE, niet ondersteunt door de anderen.[/quote:56d9890d37][url=http://annevankesteren.nl/archives/2004/09/overflow]En hoe zeker weet je dat?[/url] (Toegegeven, het is recent, maar wel geimplementeerd.)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...