Ga naar inhoud

[SITECHECK] bestgadgets.nl


anoniem

Aanbevolen berichten

Hey beste mensen, Ik heb een site gemaakt met de bedoeling om vanaf volgend jaar te gaan verkopen. Kijk gerust eens rond op de site en al het commentaar is welkom! Ook als het slecht is. [url=http://www.bestgadgets.nl]Bestgadgets.nl[/url] Groetjes! P.S. Als hij uit de lucht is is dit ivm werkzaamheden. Dit kan wel eens voorkomen. Probeer het later nog eens!
Link naar reactie
Ik wil de Super PC!!!! Hij is in de aanbieding zie ik :) De site ziet er verder wel mooi en overzichtelijk uit, maar persoonlijk ben ik eigenlijk nooit zo geinteresseerd in al die verhalen als ik iets wil kopen. Ik ben altijd heel gericht aan het kijken en vergelijken. Ik stel het dan altijd op prijs als een site prijzen en specs allemaal op een rijtje zet voor mij.
Link naar reactie
Hier in het Zuid-Oosten des lands is de site in de lucht (op dit moment). Je hebt er heel wat werk aan gehad, en op zich ziet het er verzorgd uit. Echter: de site voldoet naar mijn mening (nog) niet aan de eisen om gemakkelijk een aankoop te kunnen doen. Winkelwagen, boodschappenlijstje enz. werken hier niet. Ook de pagina "algemene voorwaarden" werkt niet. Wat betreft de lay-out: ik vind de foto's veel te groot. Maak van elk te kopen item een aparte kleinere foto, dus niet alle notebooks bij elkaar op 1 grote foto. Eventueel kun je met een hyperlink een grotere afbeelding in een apart venster laten openen. Ook zou ik geen, of in elk geval anders gebruik maken van schaduwen. Op de pagina van de notebooks bijvoorbeeld zie ik o.a. een plaatje van de Ferrari 3200. Door de gebruikte schaduwen lijkt het of het plaatje scheef staat, omdat de boven- en linkerkant van de foto "plat liggen". Zo krijg je een perspectivische vertekening en dat is in dit geval niet fraai. Ook zou ik de plaatjes van een item in de tekst verwerken, dus niet eerst alle foto's en dan pas een lap tekst, dat maakt het wat onoverzichtelijk zo. De kleur van de menuknoppen zou ik veranderen, en zeker de "wolkenlucht" mouse-over, want die past naar mijn smaak niet zo goed bij de uitstraling die een web winkel nu eenmaal moet hebben.......). Succes!
Link naar reactie
bedankt alvast voor jullie reacties! geweldig! ben al bezig met al die kinderziektes enzo. helaas beschikken we nog niet over een eigen server en draait het hele zooitje bij iemand anders. weet niet wat daar allemaal gebeurd maar ja. bestellen kan! klik (als hij weer online is) linksonderin de taakbalk op vragen en vul het formulier in. het ordersysteem is nog niet geweldig en dus soms wel/soms niet online. groetjes
Link naar reactie
Ik heb een beetje het gevoel van 'hebbik hier nou al die tijd op zitten wachten'... Vind hem niet mooi, zeker niet mooi genoeg voor een webwinkel. Behalve dat de site en de gfx imho te grof van feeling zijn, heeft het 'design' ook niet veel 'gadgeterigs'. Ik had een way meer 'flashy' en speels verwacht bij een winkel voor gadgets. 1 - 10: 4. De 4 is omdat dit een heuse winkel moet gaan worden, en imho is het design absoluut niet afdoende.
Link naar reactie
IMHO: In My Humble Opinion. Als je je wilt onderscheiden van de rest dan doe je dat iig niet op deze manier. Dit is net iets meer dan de gemiddelde homepage. Ik heb het ook al niet over de inhoud of flashbars. Ik heb het over een gadgeteriger design, want je hebt je er nu wel heel makkelijk mee afgedaan. Vraagje; wat hebben wolkjes in godesnaam temaken met gadgets...? Nou ja goed, je doet er maar mee wat je wilt, dit is gefundeerde kritiek, daar vroeg je volgens mij om, of wil je eik alleen maar horen hoe mooi en goed die site eik wel niet is? Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Link naar reactie
als je naar de site van shop to date gaat zie je dat we gebonden zijn an vaste opmaak. dit vonden we de meest geschikte. over die wolkjes, moeten die stukken dan saai grijs???? zeg niet dat ik er makkelijk mee heb afgedaan. weet je wel niet hoeveel uur ik alleen al niet erin heb zitten. zulke opmerkingen kan ik niet hebben en slaan ook nergens op. maja, dit gaat off-topic. zoals ik al eerder zei, slechte kritiek is ook welkom!
Link naar reactie
Het gaat niet offtopic imho, we hebben het over je design. Het spijt me voor je als je er veel tijd in hebt gestoken, maar dat is er niet aan af te zien, hoe dan ook. Je vroeg om kritiek, en die krijg je, wat wil je nou nog maar? Rimmen [pardon le mot] doe ik niet aan. Er zitten hier een aantal zeer ervaren designers, ikzelf weet ook een klein beetje van designen af, en als je niet tegen commentaar kunt dan moet je geen sitecheck vragen, zeker niet voor een site die een [al dan niet online]winkel moet representeren.
Link naar reactie
Ik vind het ontwerp eerder saai dan origineel en spannend, en dat laatste zou ik verwachten bij een webshop voor gadgets. Verder laat de kwaliteit van de afbeeldingen te wensen over, en is de tekst over de afbeelding op de homepage slecht leesbaar. Waarschijnlijk heb je er veel werk in gestoken, maar dan nog: neem de kritiek ter harte en laat het een stimulans zijn om er nóg veel meer tijd in te stoppen, en de site (nog) beter te maken. Voor een hobbysite ziet het er voldoende uit, maar voor een professionele site echt niet. En waarom al die info over auto's op de site? Ik neem aan dat je geen auto's verkoopt? Laat het dan weg uit de webshop. Is het ter informatie? Zorg dan dat het niet in de webshop tussen de andere artikelen die je kunt bestellen staat. Net als Phrea zie ik het verband tussen de wolkjes en de gadgets ook niet.
Link naar reactie
Geen paniek Carlo, van de kritiek die je hier krijgt kun je een hele hoop leren. Ondergetekende weet er alles van en ook jouw site zal er beter van worden, hou dat voor ogen. Gewoon doorgaan. Zoals ik al zei, wolkenlucht past niet bij de inhoud van je site. Je moet rekening houden met je doelgroep en de aard van de site. Als je een site over het weer zou maken, zou het kunnen, maar bij een gadgets site niet. Het oogt namelijk amateuristisch, en dat wil je toch niet?
Link naar reactie
[quote:1626ae0ebb="Mrs.Birdlover"]Geen paniek Carlo, van de kritiek die je hier krijgt kun je een hele hoop leren. Ondergetekende weet er alles van en ook jouw site zal er beter van worden, hou dat voor ogen. Gewoon doorgaan.[/quote:1626ae0ebb] [ot] Zelfs van mijn [soms ietwat botte] kritiek? :D Blijkbaar doe ik dan toch iets goed. ;) [/ot] @ TS: het is idd niet lelijk bedoelt, al komt het zo over. You'll be back with a vengeance, let maar op. ;)
Link naar reactie
Wat betreft de grafische zijde, daar zal ik niet meer op in gaan. Dat is al geschreven en daar sluit ik me bij aan. Ik mis een professionele uitstraling. Wat me vooral opvalt: wat zijn de gadgets? In mijn ogen zijn gadgets iets van hebbedingetjes. (gebruiks-)voorwerpen die heel nieuw zijn of heel weinig voorkomend of heel exclusief. Of gewoon dingen "voor de heb". Dat mis ik in jullie aanbod totaal. Enkele voorbeelden uit het aanbod: een waterkoker, een wekkerradio, een printer, een huistelefoon etc. Het zijn allemaal normale producten die verkocht worden. Ze hebben niets gadgeterigs waarmee ze eruit springen. Het zijn gewone huis-tuin-en-keukenspullen. Voor een idee van gadgets: www.hotsell.nl www.gadgetwinkel.nl www.leukegadgets.nl www.megagadgets.nl Eén troost, jullie site ziet er hoe dan ook al veel beter uit dan bovenstaande sites. CB
Link naar reactie
[quote:80bd1a28c7="CB"]Ze hebben niets gadgeterigs waarmee ze eruit springen. Het zijn gewone huis-tuin-en-keukenspullen. Eén troost, jullie site ziet er hoe dan ook al veel beter uit dan bovenstaande sites.[/quote:80bd1a28c7] Het zijn niet allemaal gewone spullen. Aan het productaanbod word nog hard gewerkt. Deze spullen willen we nog niet definitief gaan verkopen. Alleen om een beetje uit te proberen. Maar net zoals de siemens met ingebouwd wifi, router enz daarvan weet misschien 0.1 % van mensen die er interesse in hebben dat hij bestaat. Dit is wel origineel en daarom een gadget naar mijn mening. Hebben jullie al een winkel gezien die flatscreens van 17 t/m 21" verkoopt met een houten omlijsting? Ikke niet. Maar wij hebben die straks als eerste! Dat is onze uiteindelijke bedoeling. Zelf hebben we ook ontelbaar uur naar goeie gadgetssites gezocht. Helaas kent nederland geen 1 overzichtelijke site met goeie bruikbare info. Daarin willen wij uitblinken. Over die auto's, die verkopen we niet nee :lol: , het is meer bedoelt als bijzaak. Een beetje speels. We zullen eens kijken naar die wolkjes wat we daaraan kunnen doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...