Ga naar inhoud

Naam in adresbalk veranderen.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ja, die ook. Maar in de balk waar je het adres hebt ingetikt staat, als je op de site bent de werkelijke plaats (lees oude naam). Ik heb nl. een nieuwe naam die ik graag ook zo zou willen zien als je bent doorgelinkt. Het doorlinken is geen probleem, dit kan ik zelf wijzigen. Is het niet mogelijk om daar het nieuwe adres te laten verschijnen? Bv. www.@@@.nl is nieuw, nu linkt hij door naar www.###.nl , dit is goed, alleen staat er dan ook www.###.nl en ik zou graag www.@@@.nl willen laten zien aan mijn bezoekers. Steefie.
Link naar reactie
[quote:6e73e46d76="carlobernardini"]Je kan nog altijd een accountje maken op www.dot.tk, dan heb je bijv. www.blabla.tk, en een behoorlijk irriterende banner, maar niet het probleem van het oude adres in de adresbalk en titelbalk.[/quote:6e73e46d76]Juist, en dan niet zelf even kijken WAAROM dat überhaupt gebeurt? :roll: Zoals teacher zei, een frameset aanmaken die naar de nieuwe pagina verwijst zal dat doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...