Ga naar inhoud

easy page website builder


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, heeft iemand ervaring met het complete website builder pakket van easy page? wil nl zelf een site gaan opzetten, maar heb geen html kennis, en wil dit ook niet echt gaan leren. derhalve is mijn surfoog gevallen op dit pakket zie link [url]http://www.errel.net/epnl/index.php[/url] graag wat ervaringen van andere gebruikers, of dit prog alles doet wat het belooft. [color=green:7166ec0657] Groetjes Toine[/color:7166ec0657]
Link naar reactie
Als je naar de praktijkvoorbeelden op die site kijkt zie je de ene draak van een site na de andere die er dan ook allemaal redelijk hetzelfde uitzien. Ik wil ook graag vliegen in een vliegtuig, heb alleen geen zin om het te leren. Is het dan verstandig het toch te doen? Nee, niet echt. HTML is echt niet zo moeilijk om te leren voor een simpele site en als je het dan echt niet wil, kun je mensen inhuren om het voor je te doen. Maar een programma die met een druk op de knop een leuke site aflevert, nee daar zou ik niet op rekenen.
Link naar reactie
tja...er zijn meerdere kant en klare website makers... WEB!Pro is er ook zo een, iets minder duur, gebruikersvriendelijk mits je alle stappen van het boek precies volgt. Je hebt dan op het laatst wel een site op het internet staan maar ........ach, je moet een oud lelijk eendje dan natuurlijk ook niet gaan vergelijken met een rolls royce. overigens: een draak van een site kan voor de maker en de doelgroep echt wel heeeeeeeeel erg goed zijn hoor ! Het is maar net voor wie en waarom je een site wil maken
Link naar reactie
Dan zou ik nog eerder [url=http://www.netobjects.com]NetObjects Fusion[/url] (NOF) nemen dan Easy Page. Bij NOF krijg sjablonen voor je site meegeleverd, waardoor je site weliswaar niet uniek is, maar 'ie er wel een stuk beter uitziet dan de voorbeelden die bij Easy Page worden gegeven. NOF is ook gemaakt voor mensen die geen html willen leren. Nog simpeler natuurlijk is gewoon in Word een documentje maken en vervolgens kiezen voor 'Opslaan als html-bestand'. Ben je nog sneller klaar... Ik zou het zo niet doen, maar het kan wel. Als je echt een mooie site wilt, moet je het toch even zelf leren (of het door een goeie webdesigner laten doen).
Link naar reactie
Het is puur om een site te maken voor prive gebruik dus de verwachtingen liggen dan ook niet zo hoog. derhalve ben ik maar wat gaan lezen over html en ben inmiddels gestart met frontpage als editor. enzeker te weten dat ik iets op het web krijg.... want de aanhouder wint tenslotte, helaas echter af en toe de tijd. voor jullie reacties alvast bedankt.... en zie hier alvast mijn eerste pagina gemaakt IN HTML met frontpage zie link [url]http://www.laakies.nl[/url] begin het nu al leuk te gaan vinden [color=green:e01f2da579] Groetjes Toine[/color:e01f2da579]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...