Ga naar inhoud

sitecheck


Aanbevolen berichten

In een woord, prachtig!! Je weet met een site een sfeer te creeren, dat vind ik erg knap. De muziek vind ik een tikkeltje depressief, maar toch prachtig! De kleine bewegende details in de plaatjes vind ik erg mooi. Het enigste wat ik eigenlijk mis is een e-mail formuliertje. Nu staat er een link, maar ik vind dat nou net ff niet. Waarom geen mooi formuliertje maken. Dat maakt het net even meer "af".
Link naar reactie
Hey! bedankt voor het uiterst positieve commentaar. De site is vrij zwaar op inbelverbindingen. Da's hellaas een gemaakte keuze. Tevens werkt op opera ook nog niet alles optimaal. Maar ja. Ps er zit weldegelijk een formuliertje in verwerkt. Klik maar eens op reserveren onder contact. In ieder geval bedankt. geeft de burger weer moed ;)
Link naar reactie
het oog wilt misschien wat; maar de maag ook! daarom moet je toch nog even de inhoud op de schop nemen. tekstueel vind ik hem niet al te sterk opgebouwd, het spreekt niet aan en is ook omslachtig. Ook staat er informatie die ik als potentiele bezoeker niet eens wilt weten. Heb nu even niet zo veel tijd om alles woord voor woord op de schop te nemen. Maar als je ernaar geinteresseert bent, mail me dan even. d.
Link naar reactie
Kort samengevat: mooi en sfeervol. M'n complimenten ! Mijn commentaar: [list=1:24647eb2ed]De "gouden franse lelies" zouden ietsje groter/opvallender kunnen, bij 1024x768 zijn ze nogal "iel"[/list:o:24647eb2ed] [list=1:24647eb2ed]Bij gebruik van bovengenoemde resolutie krijg je een groot grijs deel onder het venster.... bewust gekozen ? Zelf gebruik ik zo nu en dan <IFRAME> en dan laat ik de hoogte afhangen van de gebruikte resolutie.... Nu is mijn kennis van Flash niet zo groot, maar wellicht is het te doen ? [/list:o:24647eb2ed]
Link naar reactie
Wat ik vooral jamemr vind en ik werk met een resolutie van 1152x864 is dat ik maar de helft van mijn scherm gevuld zie en dat de tekst irritant klein is. Verder ziet hij er mooi uit, maar asl ik boven op het vorkje klik dan krijg ik contact-informatie te zien. Helaas komt deze over je vork heen en kan ik niet meer kiezen om daar de hoofdsite te gaan. Verder mooie site hoor, en als je audio gebruikt zal ik die standaard uit zetten. Als ik met een lekker hard muziekje op de achtergrond surf, wil ik niet een ander muziekje er hard doorheen hebben. Qua design vind ik de scrollbnars wel wat moeilijk te vinden. Nou suc6 ermee
Link naar reactie
Schitterende site, zeer knap gemaakt, zeer sfeervolle muziekkeuze ook! Normaal zet ik die altijd af, maar deze keer heb ik er van genoten! De scrollbars moest ik ook even zoeken, maar verder heb ik geen enkel commentaar. in 1 woord: Toppie! p.s. van wie is die muziek? Edit// bekeken in Mozilla Firefox.
Link naar reactie
Mooie site! Ik hoor alleen ook geen geluid, ook als ik op play druk onder audio hoor ik nogsteeds niks. En aan m'n internetsnelheid zal het ook niet liggen. Een klein dingetje, als je de beginpagina voor je ziet, waar je kan kiezen voor Nederlands of Engels. Als je daar op de bovenkant van de vork klikt, krijg je een "schermpje" voor je met contact. Je kan dan echter niet meer klikken op Nederlands of Engels om naar binnen te gaan.
Link naar reactie
Het muziekje is een edit van één van de nummers op de CD Buddha Bar VI. Als je van dit soort muziek houdt kan ik deze cd aanbevelen. Verder, mocht je ooit in de gelegenheid zijn om in Parijs op stap te gaan dan zou ik zeker deze club eens bezoeken. Zoiets kennen wij echt niet hier in Nederland. Omdat de muziek een mp3 is (128K kwaliteit) duurt het even voordat de boel gesteamd is. er moet nog een loader in eigenlijk.
Link naar reactie
mooie site, gelukkig is de muziek uitschakelbaar. stijl is goed volgehouden. maar mijn grote vraag bij dit alles is: de donkere kleurstelling, de traagheid in overgangen en bij het scrollen van de tekst, en de gespeelde muziek, zie je het van enige afstand dan denk je toch met de site van monuta o.i.d. van doen te hebben? je moet de tekst induiken om te weten dat je naar de site van een italiaans restaurant kijkt. hoezeer je een italiaans restaurant ook stijl wil meegeven, je website moet toch iets uitstralen van het grote culinaire genoegen?
Link naar reactie
Haha Monuta.. Goed gevonden. Ik zal ze eens bellen ;) Over stijl en smaak valt niet te twisten. Als je wat verder kijkt zie je hopenlijk dat het niet om zomaar een italiaans restaurant gaat. Het is dat restaurant met die zingende bediening en die af en toe een aria laten horen. Vandaar dat de sfeer nogal "klassiek" is. Had alleen de link met monuta nog niet gevonden..
Link naar reactie
Ik vind het echt een schitterende site (ik wou dat ik het kon maken) maar moet derkdejong toch gelijk geven dat je niet in een opslag kan zien dat het om een restaurant gaat, wellicht dat je daar nog iets mee kan. Daarnaast is de zinsopbouw niet om over naar huis te schrijven (steno) en vergeet de leestekens niet. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...