Ga naar inhoud

(HTML) site aanpassen voor zoekmachine


Aanbevolen berichten

hoi allemaal, Ik verzorg sinds kort de site van mijn basketball club OSM 75([url]www.osmbasketball.nl[/url]). Nu heb ik de site bij google aangemeld en ze hebben hem opgenomen, maar ik zit met een probleempje. Als je zoekt op OSM 75 basketball of osm basketball of basketball maarssen (de club zit in maarssen), dan wordt de site als een van de eerste resultaten getoond, maar het probleem is dat als je zoekt op osm 75 basketbal (met 1 L dus), dan vindt google de site niet. Weet iemand hoe ik hier iets aan kan doen??
Link naar reactie
Lees de [url=http://www.google.nl/intl/nl/webmasters/]webmaster[/url] richtlijnen van Google dan kom je zoiets tegen: Technische richtlijnen: * Controleer uw site met een tekstbrowser zoals Lynx, aangezien de meeste zoekmachines uw site ongeveer zien zoals Lynx dat doet. Als uw site door het gebruik van fraaie toepassingen zoals Javascript, cookies, sessie-ID's, frames, DHTML en Flash niet meer zichtbaar is in een tekstbrowser, is de kans groot dat zoekmachines moeite hebben met het doorzoeken van uw site. er is nog veel meer wimb
Link naar reactie
deze site heb ik zelf al bekeken. hier staat inderdaad het een en ander uitgelegd, maar allemaal dingen waar ik niks mee opschiet. Het woord basketbal komt namelijk helemaal niet op mijn site voor omdat ik het overal met dubbel L schrijf. Weet iemand dan een manier om te zorgen dat ik met dat zoekwoord toch wordt gevonden??
Link naar reactie
Nu snap ik het. Maar als een woord niet voorkomt kan Google het ook niet vinden. Schrijf het gewoon 1 of 2 keer met een enkele L dat werkt prima. Als je bv zoekt naar [url=http://www.google.com/search?num=50&hl=en&lr=&ie=UTF-8&q=poort+van+maarsen&btnG=Search]poort van maarsen[/url] met 1 s dus, dan kom je toch uit bij “poortvanmaarssen.nl” het staat daar ook als maarsen. Ik weet niet of dat per ongeluk is of om beter gevonden te kunnen worden. wimb
Link naar reactie
ok, dan zal ik dat maar doen is het niet mogelijk om het <meta>-tag te gebruiken of letten zoekmachines daar tegenwoordig niet meer op?? En als ik basketball nu een paar keer met 1 L ga schrijven is dat dan meteen in google te vinden of moet ik dan wachten tot de site opnieuw geindexeerd is???
Link naar reactie
Google doet dacht ik niets mete meta tags. Kijkt wel naar links. Je kunt plaatjes in directory zetten die basketbal heet. Ik ga dat op mijn site maar eens proberen. Met slo-syn scoor ik goed, maar met slosyn zit ik er niet bij. Google moet wel weer de site bezoeken om de wijzigingen te vinden. wimb
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...