Ga naar inhoud

[sitecheck] - www.radiorambo.tk


Aanbevolen berichten

Tja je vraagt om kritiek dus die krijg je :D -Login niet zichtbaar (plaats die ergens lager) -Leeg -img van nieuws veranderen (wat heeft dat met nieuws te maken, doe dan een krant, zit vast wel ergens in system32.dll) -erg lelijk als een link doorloopt op een andere regel (in dit geval "[i:67dbc8c413]mailtje sturen[/i:67dbc8c413]" -logotext niet opvallend, nu is het toch een beetje zoeken (niet goed gedaan) -Leeg :P [color=blue:67dbc8c413][edit][/color:67dbc8c413] Denk dat je beter alleen die grijze achtergrond kunt gebruiken; a)mooier passend en b)beetje zinloos om eerst een bgcolor te maken, en dan een bgimg... :roll: [color=blue:67dbc8c413][/edit][/color:67dbc8c413]
Link naar reactie
[quote:fc5a83bc77="Vic"]Ik zou ook .jpg of .gifs gaan gebruiken in plaats van .png's, die zijn kleiner en laden dus ook wat sneller[/quote:fc5a83bc77] Dat is bullshit. Hangt totaal af van de plaatjes, de kleurdiepte en doelstelling ervan. Wat betreft de site: Post eerst eens onder een normale url, niet dat .tk gedoe. Bovendien moeten we moeilijk gaan doen om de properties van je images, bron etc te zien, iets wat irriteerd bij een sitecheck. Je links zijn niet echt duidelijk, het zijn alleen maar plaatjes, en je moet erover hoveren om te zien wat het doet en waar het naartoe gaat, komt niet ten goede van de gebruikersvriendelijkheid. Verder is dit wederom een mooi voorbeeld van plaatjes die niet zelf gemaakt zijn, een header bestaande uit wat aangepaste dingen met een 'logo' erop gemaakt. Verder is hij uitermate saai. Vraagje: waarom centreer je op de ene page de tekst, en op de andere niet...?
Link naar reactie
Het gebruik van pictogrammen voor je menu komt niet ten goede van de duidelijkheid van je site. Site legende --> moet zijn --> Site legenda (met een a dus) Al de pictogrammen van je menu zijn tevens gejat. Dit vind ik persoonlijk een beetje jammer. Ik ben niet tegen hergebruik van plaatjes, maar als het zo overduidelijk is, vind ik het een beetje jammer. Codetechnisch hen ik nix kunnen checken, omdat ik deze niet kon bekijken. Maar aan de reactie van WimB te horen zal hier ook het nodige aan schorten.
Link naar reactie
[quote:708a535523="Johnny321"]Trouwens eindelijk een site die PNG gebruikt :P Mooi[/quote:708a535523] Er zijn er meer gelukkig. [ikzelf gebruik het al meer dan 5 jaar] Nu nog MM Fireworks [bijv] promoten ipv trashen [wat de meesten doen]. Maar er wordt idd niet genoeg gebruik van gemaakt, en zeker de mogelijkheden worden nog niet benut door 99% ervan [myself included]. Je komt niet om IE heen [wat niet zo erg zou zijn, het is een zeer fijne browser, maar ze zijn met sommige dingen wat 'onwillig'].
Link naar reactie
[quote:5dc25b116c="Phrea"][quote:5dc25b116c="Johnny321"]Trouwens eindelijk een site die PNG gebruikt :P Mooi[/quote:5dc25b116c] Er zijn er meer gelukkig. [ikzelf gebruik het al meer dan 5 jaar] Nu nog MM Fireworks [bijv] promoten ipv trashen [wat de meesten doen]. Maar er wordt idd niet genoeg gebruik van gemaakt, en zeker de mogelijkheden worden nog niet benut door 99% ervan [myself included]. Je komt niet om IE heen [wat niet zo erg zou zijn, het is een zeer fijne browser, maar ze zijn met sommige dingen wat 'onwillig'].[/quote:5dc25b116c]Daar heb ik zo m'n script voor: http://www.koivi.com/ie-png-transparency/
Link naar reactie
Alleen iconen snap ik niet, misschien moet je er een echte toolbar van maken en een optie om alleen tekst of alleen iconen weert geven erin. Verder is vin ik hem qua contrasten duidelijk. En ik mis een logo, bocen-image. Ik zag op je bartnet-site dat er wel eentje hoort te staan. En nog even wat ongevraagd's, Ik was je andere sites aan het bekijken en waar is de skip intro op http://www.gang-of-gizmo.tk en die muziek vind ik irritant, die komt over mijn eigen mp3's heen. En ik ben geen liefhebber van de muziek, maar dat ter zijde.
Link naar reactie
Op zich leuke site, alleen vind ook ik de pictogrammen niet duidelijk. Ik zou gewoon voor een duidelijk menu kiezen. Verder is er inderdaad in firefox geen logo zichtbaar, maar dat is te fixen. De kleur van de zijkant vind ik echter wat minder geslaagd. Ik zou voor een kleur blauw kiezen die ook in het logo terugkomt. Succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...