Ga naar inhoud

Een vaag probleem [ongewenste horizontale scrollbar]


Aanbevolen berichten

Ik heb een opzet gemaakt voor een site voor mijn sportclub. Nu is de layout en menu structuur gereed. Maar ik stuit op een probleempje, de pagina word geladen en de layout word goed weergegeven maar nu krijg ik een horizontale scrollbar terwijl deze helemaal niet nodig is. Hoe komt dit en hoe kan ik dit probleem verhelpen. Ik heb de code al 4x doorgelopen en kon niets nuttigs vinden. Kunnen jullie mij helpen? Website: http://tinuz.no-ip.com/dmtest/index.php
Link naar reactie
[quote:91a14f70d2="apocosphere"]ok dat is ook een mogelijkheid. Maar lijkt me niet een correcte manier... het moet in de html code zitten lijkt mij en zo zou het op te lossen moeten zijn. [b:91a14f70d2][u:91a14f70d2]Ik wil graag een "cleane" code hebben.[/u:91a14f70d2][/b:91a14f70d2] Maar in ieder geval bedankt voor een oplossing[/quote:91a14f70d2] Sloop dan die tabellen d'r uit, dan krijg je dit probleem niet.
Link naar reactie
[quote:4fa7edd730="Anne"][quote:4fa7edd730="apocosphere"]Maar lijkt me niet een correcte manier...[/quote:4fa7edd730]+1 voor die opmerking.[quote:4fa7edd730="apocosphere"]Ik wil graag een "cleane" code hebben.[/quote:4fa7edd730]Waarom is het dan een rotzooi?[/quote:4fa7edd730] correct, point taken ik had hem al bij w3c gechecked.... en zag de fouten. Ik kan deze week de site niet updaten, te druk met andere dingen. Maar ga zeker die w3c check doornemen en proberen te corrigeren. Die li en lu zijn toch onderdeel van de menustructuur, daar kan ik toch niet iets in veranderen? Zonder dat de structuur uit elkaar klapt.... [quote:4fa7edd730="Johnny321"] Sloop dan die tabellen d'r uit, dan krijg je dit probleem niet. [/quote:4fa7edd730] Ok dus je raad wat anders aan..... Ben altijd tabellen gewend... weinig problemen mee gehad (tot nu toe) Andere optie zou dan zijn CSS en dan layers..... (nog nooit geprobeerd) Iemand een hint? Maar dan moet ik alles weer veranderen. (kost tijd, wil ik wel... maar liever snel dan langdurig bezig zijn :lol: ) Ik zal ff kijken dit weekend. thanx voor jullie hulp
Link naar reactie
thanx... daar heb ik zeker wat aan. heb ff snel de tijd genomen om de code op te knappen. hij is nu w3c gekeurd. en ik heb ook geen problemen met het menu. bedankt... Ik ga rustig verder, en ga experimenteren met layer + CSS Kom gerust met hints of tips, sta er open voor. Wat vinden jullie van de kleuren en de layout?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...