Ga naar inhoud

Kunnen jullie mijn website be-oordelen


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben momenteel bezig met een website voor de clan waar ik inzit en wou jullie graag vragen om er effe een kijkje te nemen (ik heb gehoord dat dat hier kon) en mij te zeggen wat jullie er van vinden. Ik heb geprobeerd me aan de css standaarden te houden maar dat zien jullie van zelf wel. Ik beschik zelf niet over een een domein dus ik hoop dat lycos hem niet te erg heeft verkracht. Hier komt de link: http://members.lycos.nl/gafmpenalty/ Nou kijk aub en ik hoor het vanzelf wel.
Link naar reactie
[quote:9103a5defc="Penalty"] ik hoop dat lycos hem niet te erg heeft verkracht.[/quote:9103a5defc] Anders zijn het de Google-ads wel. Zo op het eerste oog ziet het er kaal uit (maar dat komt zeker door het ontbreken van tekst) en lijkt het me beter als je wat met die plaatjes gaat doen, ipv 'naast elkaar'.
Link naar reactie
Ik heb even naar de code zitten kijken maar, het lijkt me handig als je, je de hele website vastlegt in een onzichtbare tabel, daarmee ziet de website er in bijna alle browsers het zelfde eruit. Uit ervaring weet ik dat mensen die Netscape gebruiken problemen hebben met css positions. Ik heb dat probleem ook gehad, plaatjes stonden op elkaar en text liep door elkaar.
Link naar reactie
[quote:c8e236b394="lkruysse"]Ik heb even naar de code zitten kijken maar, het lijkt me handig als je, je de hele website vastlegt in een onzichtbare tabel, daarmee ziet de website er in bijna alle browsers het zelfde eruit.[/quote:c8e236b394] erm waarom zou ik dat doen??? [quote:c8e236b394="lkruysse"]Uit ervaring weet ik dat mensen die Netscape gebruiken problemen hebben met css positions. Ik heb dat probleem ook gehad, plaatjes stonden op elkaar en text liep door elkaar[/quote:c8e236b394] wat zou ik dan moeten doen de css includen???
Link naar reactie
Zet je body-margins eens allemaal op 0px, dan staat alles opeens verbazingwekkend goed op z'n plaats. In Firefox 0.9 en IE 6 althans. Alhoewel ik wel een zwarte, extra border zie, onder je menu, die er niet hoort. Enne... Niet luisteren naar mensen die je tabellen proberen aan te smeren :wink: Bovendien surft jouw doelgroep niet met Netscape 4 of lager...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...