Ga naar inhoud

pop-up pagina maken


Aanbevolen berichten

Voorbeeldje: [code:1:57bcef5340]<script language="JavaScript" type="text/javascript"><!-- winStats='toolbar=yes,location=yes,directories=no,menubar=yes,resizable=yes,status=yes,' winStats+='scrollbars=yes' if (navigator.appName.indexOf("Microsoft")>=0) { winStats+=',left=0,top=450,width=570,height=130' }else{ winStats+=',screenX=0,screenY=0,width=550,height=240' } window.open("http://","",winStats) // --></script>[/code:1:57bcef5340]
Link naar reactie
of anders dit. Dit is een leuk script omdat het niet meteen in beeld komt maar netjes op de taakbalk gaat staan, zodat het niemand irriteerd, behalve dan dat je ze daarna weer weg moet halen :) : [code:1:1cd3c92f23]<script> //plaats hier de url's om een random effect te veroorzaken in de pop-under var popunder=new Array() popunder[0]="#" popunder[1]="#" popunder[2]="#" popunder[3]="#" //Geef de features van je pop-under venster aan //zet 1 om een bepaalde feature in te schakelen, 0 om het uit te schakelen var winfeatures="width=800,height=510,scrollbars=1,resizable=1,toolbar=1,location=1,menubar=1,status=1,directories=0" //Pop-under maar een keer per sessie? (0=nee, 1=ja) //Een 0 zal het popup venster iedere keer dat de pagina geladen wordt opnieuw tonen var once_per_session=0 ///Na dit zijn aanpassingen niet noodzakelijk///// function get_cookie(Name) { var search = Name + "=" var returnvalue = ""; if (document.cookie.length > 0) { offset = document.cookie.indexOf(search) if (offset != -1) { // if cookie exists offset += search.length // zet hier de index van de beginwaarde end = document.cookie.indexOf(";", offset); // plaats de index voor de waarde van het eind van de cookie if (end == -1) end = document.cookie.length; returnvalue=unescape(document.cookie.substring(offset, end)) } } return returnvalue; } function loadornot(){ if (get_cookie('popunder')==''){ loadpopunder() document.cookie="popunder=yes" } } function loadpopunder(){ win2=window.open(popunder[Math.floor(Math.random()*(popunder.length))],"",winfeatures) win2.blur() window.focus() } if (once_per_session==0) loadpopunder() else loadornot() </script>[/code:1:1cd3c92f23] Klaar is kees :) En voor als je het ECHT niet meer weet: [url]http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex8/popwin.htm[/url] een zeer makkelijke popup generator van dynamicdrive PS: [quote:1cd3c92f23="real rock"]Ik ben ik fromtpage 2000 een website aan het bouwen. Nou zou ik graag hebben als mensen op een link kliken dat er een nieuwepagina geopent word.Op die pagina hoef ik alleen maar een fototje en tekst te hebben. Is dat mogenlijk?[/quote:1cd3c92f23] T'is FroNtpage ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...