Ga naar inhoud

Handig fotobekijk systeem.


Aanbevolen berichten

Haloow Ik bouw onze vriendensite met frontpage en photoshop en het ziet er wel redelijk uit (vind ik). Maar omdat ik elke week onze partypics dr op wil zetten ben ik op zoek naar een handig foto bekijksysteem waar je reacties op kan geven. Op internet ben ik ze tegengekomen (thumbnails met reactiesysteem) maar daarbij valt het me op dat dat allemaal php pagina's zijn Mijn kennis gaat niet zover en daarom zoek ik iets in HTML. Of is dit niet te realiseren? Het zou ook makkelijk zijn om dat automatisch te laten doen. Bij Frontpage heb ik namelijk bij elke foto dezelfde handelingen en daar word je een beetje vervelend van. Graag tips hierover en misschien kun je me een makkelijk te leren programma aanraden zodat ik onze site te kan verbeteren.
Link naar reactie
Een paar dagen geleden heb ik het ook nog aangeraden: [url=http://coppermine.sourceforge.net/]Coppermine Photo Gallery[/url]. Dit is wel php, maar als je het één keer aan de gang hebt, heb je nix beters te wensen. Heel overzichtelijk, makkelijk aan te passen, er is commentaar bij te zetten, etc. Je hoeft ook helemaal geen verstand te hebben van php, alleen het installeren zal misschien een beetje lastig worden, je hebt bv een MySQL-database nodig en die moet je provider ondersteunen. Als het goed is kan je daarmee contact opnemen als je er niet uitkomt. Wel is dus de eerste vraag: ondersteunt je hosting php en heb je de beschikking tot MySQL?
Link naar reactie
[quote:78e2e662be="stefanpack"]Een paar dagen geleden heb ik het ook nog aangeraden: [url=http://coppermine.sourceforge.net/]Coppermine Photo Gallery[/url]. Dit is wel php, maar als je het één keer aan de gang hebt, heb je nix beters te wensen. Heel overzichtelijk, makkelijk aan te passen, er is commentaar bij te zetten, etc. Je hoeft ook helemaal geen verstand te hebben van php, alleen het installeren zal misschien een beetje lastig worden, je hebt bv een MySQL-database nodig en die moet je provider ondersteunen. Als het goed is kan je daarmee contact opnemen als je er niet uitkomt. Wel is dus de eerste vraag: ondersteunt je hosting php en heb je de beschikking tot MySQL?[/quote:78e2e662be] Een aanrader! :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...