Ga naar inhoud

Alles steeds weer opnieuw doen... of toch niet???


Aanbevolen berichten

Ik ben bezig voor mijn vader een site in elkaar te zetten waar hij foto's en dergelijke op kan zetten met waarschijnlijk ook nog een verhaaltje erbij. Nou heb ik al ruime tijd ervaring met HTML en ook al aardig wat ervaring met CSS. Tot nu toe heb ik grotendeels de opmaak van sites gedaan met behulp van frames (dit omdat ik dit goed en snel vond werken). Ik vind het op zichzelf geen groot probleem om over te stappen op volledig CSS voor de opmaak maar nou heb ik de volgende vraag: Is het mogelijk om een externe navigatiebalk te maken die, als er een link gewijzigd moet worden, niet op elke losse pagina moet worden veranderd. Dit namelijk om het voor mijn vader mogelijk te maken om de site volledig zelf te onderhouden. Om de vraag wat duidelijker te maken: Bij frames maak je gebruik van verschillende pagina's, hierdoor kan je het navigatie gedeelte apart houden van de rest. Dit scheelt enorm veel in het onderhouden van een site. Is dit dus ook mogelijk met CSS? mvg Rainmaker
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...