Ga naar inhoud

Bibberend handje


Aanbevolen berichten

Het pijltje/cursor, dat in een handje verandert ( er zal wel een officiele benaming voor zijn), zodra je op een button komt, verandert op mijn startpagina van mijn site bij een groot aantal buttons in pijltje en handje afwisselend. Betreffende buttons worden wel correct geaxtiveerd. Alleen op de button radio en museum heb ik op mijn PC een vaste hand, om het maar eens zo te zeggen. Is hier een remedie voor, of is dit alleen van toepassing op mijn eigen PC? Site is gemaakt met Dreamweaver MX.
Link naar reactie
[quote:239d9eba1d="teacher"]en dit voegt iets toe omdat?[/quote:239d9eba1d] OK iets te kort. Als je het met Dreamweaver 2004 MX hebt gemaakt zou dat er niet staan. Mijn ervaring met DW2004MX is dat het erg goed de w3c specs benaderd en je dus geen problemen over jezelf afroept. Voor flash buttons: [url]http://www.flashfocus.nl/[/url]. M.n. voor de doe-het-zelver die niks van flash afweet kun je hier toch mooie flash-dingetjes maken.
Link naar reactie
Jahoor... t, ik zeg in feite letterlijk hetzelfde als jij zegt, alleen ik mag het niet zeggen...? Kom op zeg, een beetje 'harde' taal [ik had mezelf al gecensureerd met een asterisk!] mag toch wel, of zitten we nu definitief in China waar alles gecontroleerd moet worden, en waar je om je woorden, en soms zelfs je gedachten, moet gaan denken...?? [ook dit zal wel een 'knip' worden]
Link naar reactie
[quote:8aba41f2ea="Phrea"]Jahoor... t, ik zeg in feite letterlijk hetzelfde als jij zegt, alleen ik mag het niet zeggen...? Kom op zeg, een beetje 'harde' taal [ik had mezelf al gecensureerd met een asterisk!] mag toch wel, of zitten we nu definitief in China waar alles gecontroleerd moet worden, en waar je om je woorden, en soms zelfs je gedachten, moet gaan denken...?? [ook dit zal wel een 'knip' worden][/quote:8aba41f2ea] phrea, hou eens op met dat gekleuter. Idd.. jij mag het niet zeggen; 1. je bent geen mod. 2. de manier waarop. [b:8aba41f2ea]En nu weer ontopic.[/b:8aba41f2ea]
Link naar reactie
Ik hen Shockwave ververst en Flasplayer geinstalleerd, althans de laatste versie. Uit jouw reaktie Teacher, maak ik op, dat het probleem mogelijk aan de software in de PC kan liggen en mogelijk niet in de website zelf? Ik kan aardig overweg met computers, maar webdesign en aanverwant is absoluut nieuw voor mij. Elke reaktie is welkom, maar houd het graag eenvoudig. Codes enzo zeggen mij momenteel nog niet zoveel. :wink: Maar een Bommel is nooit oud genoeg om te leren!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...