Ga naar inhoud

Geen Powerpoint Audio op mijn site?????


Aanbevolen berichten

Ik heb op onze schoolsite veel oefeningen. Op 1 pagina heb ik een powerpointoefening VORSTELLEN (links op de pagina): http://www.tabor.nl/oscarromero/onderwijs/vakken/Duits/Oefeningen/Aussprache.htm Deze oefening opent goed, maar ik hoor geen AUDIO. Een kennis van mij hoort bij hem wel gewoon de audio. De Powerpoint doet het bij mij op de harde schijf gewoon goed, maar niet via de internetsite van school. Bij mijn kennis dus wel via de internetsite. Is dit een instelling bij mij??? Een vinkje???? Hoor jij wel audio??? Het is een dialoog in het Duits op dia 2 en 4. Wie kan mij helpen??? Bedankt
Link naar reactie
Als ik de powerpoint geopend heb en op dia 2 het luidsprekertje selecteer en GELUID AFSPELEN kies, dan verschijnt er een venstertje met de mededeling: [i:f4d052179b][b:f4d052179b]Het gekoppelde multimediabestand P:\Duits ........wma is niet beschikbaar.[/b:f4d052179b][/i:f4d052179b] Bij mensen die de audio wel horen moet dit venstertje toch niet verschijnen. Ik denk: de link is niet goed, want het bestand moet op de server van TABOR.NL staan. Maar hoe kunnen anderen het dan wel horen??? Nog suggesties?? Morgen op school ga ik opnieuw uploaden en linken.[/img]
Link naar reactie
Ik heb bij Microsoft iets gelezen over audio-problemen bij verschillende versies van Powerpoint. Ik hoor het niet, omdat ik Powerpoint 2000 heb. Zou het dat kunnen zijn. Zouden de mensen, die hier gemeld hebben, dat ze het wel of niet horen, eens kunnen aangeven, welke Powerpointversie ze hebben. Dat zou de oplossing kunnen zijn.
Link naar reactie
Windows XP icm Office XP:[quote:2d54030665]Powerpoint was unable to locate the linked multimedia file P:\Duits\DialoogVoorstellen\DialoogVoorstellen\Dialoog01.wma. Do you want to locate it yourself? [Yes][No][/quote:2d54030665]Ik heb dus sterk de indruk dat het geluid gewoon niet in de presentatie zelf zit maar dat er naar gelinkt wordt. En aangezien dat niet gedownload is kan het ook niet afgespeeld worden... Even goed kijken dus. - Bas
Link naar reactie
Doe die presentatie anders 'Inpakken en Wegwezen' (Bestand -> Inpakken en Wegwezen). Je kunt het ding dan gewoon als setup op internet zetten, of je kunt een experimenteren met de presentatie te installeren naar een map op je computer, en dan de hele map te uploaden. Het voordeel van Inpakken en Wegwezen is dat er een viewer bij zit, zodat je de presentatie zelfs op een computer kunt laten zien die geen PowerPoint geinstalleerd heeft. Ook doet de wizard alle geluidsbestanden bij elkaar zetten en in die setup zetten. Misschien dat je op die manier, zoals ik hierboven zei, kunt proberen om die presentatie te installeren op je eigen computer en dan die map te uploaden... volgends mij zijn dan alle paden naar geluidsbestanden enzo vervangen door relatieve paden. Succes Vic
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...