Ga naar inhoud

[sitecheck] www.the-overlords-clan.tk


Aanbevolen berichten

Hai, graag een sitecheck! :p Ik ben nog bezig met de HTML code (perfectioneren en doctype toevoegen) dus graag vooral comments over de site qua uiterlijk, functionalitiet, overzichtelijkheid e.d. De hosting die ik gebruik is niet erg snel, dus daarom is ie redelijk traag, maar de site is niet erg groot. [url]http://www.the-overlords-clan.tk[/url] Greetz CJ PS: zelf al getest met Firefox en IE in WinXP.
Link naar reactie
Het blijft natuurlijk maar een vriendenclubje,het is geen professioneel bedrijf; die pop-up moet men dus maar vergeten. Het venster is inderdaad klein, maar het oogt nog kleiner doordat de titelbalk inverhouding zo groot is. Ik vind het er verder mooi uitzien, qua kleuren. Ik vind het ook overzichtelijk genoeg, het is ook maar een kleine site. 1 ding, ik vind die 'mailto' dingen heul irritant, zet liever je adres er gewoon neer. Niet iedereen heeft Outlook ingestelt, vandaar. [quote:04e3873dfd]The {{Overlords}} clan is new and we only recruit experienced players, stats are unimportant.[/quote:04e3873dfd]Hoe kom je te weten dat diegene ervaren is? En misschien ook een nederlandse versie, lijkt me ook niet eens zo moeilijk. En als laatste, maar héél belangrijk: laat Morpheuz zijn naam veranderen. Deze (en Neo) zijn zo vaak gebruikt, écht niet leuk meer. Morpheus is eigenlijk de (griekse) god van de slaap, Kan hij mss een andere god uitkiezen. --> http://www.godchecker.com/ Idee: [url=http://www.godchecker.com/pantheon/greek-mythology.php?deity=DEIMOS]Deimos[/url] Griekse goed v/d angst. [url=http://www.godchecker.com/pantheon/greek-mythology.php?deity=PHOBOS]Phobos[/url] Of zat die al in quake?
Link naar reactie
[quote:2bc003fd7e="MichielPH"] [quote:2bc003fd7e]The {{Overlords}} clan is new and we only recruit experienced players, stats are unimportant.[/quote:2bc003fd7e]Hoe kom je te weten dat diegene ervaren is? [/quote:2bc003fd7e] We spelen online, zo kom je dat snel te weten. :) [quote:2bc003fd7e="MichielPH"]En misschien ook een nederlandse versie, lijkt me ook niet eens zo moeilijk. [/quote:2bc003fd7e] Wel voor de buitenlandse leden :) we hebben al een Amerikaan en een Brit erbij en het is een grote kans dat de Nederlandse leden een binnenkort de minderheid vormen. Enne, over de naam van Morpheuz kan ik helaas niet beslissen, maar ach, over een jaartje (of wat) zijn die namen weer even populair als andere filmkarakters. Leuke link trouwens :) PS: die popup gaat misschien nog de deur uit, maar dat is als ik besluit te gaan betalen voor het een en ander... daarover ben ik nog in dubio PPS: dat kleine venster, dat is een keuze waarmee je altijd mensen op je nek haalt. Ik kan wel even instellen dat ie resizable wordt, dat helpt misschien. Die menubalk is alleen zo achterlijk groot bij IE (voor zover ik weet) bij mozilla is ie van gewoon formaat. Toch heb ik m zo ingesteld, want die BACK en FORWARD knoppen maken het leven een stuk gemaklijker :)
Link naar reactie
^^ van trage host heb ik vandaag geen last meer van gehad (na het clearen cache etc) dus misschien was het slechts éénmalig (hope so). [img:7dd7f8873d]http://members.lycos.nl/battlemastersforum/sitecheck.gif[/img:7dd7f8873d] Correctie: Dus alleen bij Mozilla Firebird (heerlijke browser btw :lol: ) [quote:7dd7f8873d="Johnny321"]Als popupblocker actief is, zie wordt het venster niet geopend. TK popup is eenvoudig te verwijderen door een instelling bij je account uit te vinken![/quote:7dd7f8873d] Thanx voor de .tk tip, na ff rondzoeken heb ik inderdaad deze functie gevonden. Ziet er al een stuk beter uit! :) Enne, welke popup blocker gebruik je? Want hier heb ik er 2 (1 ingebouwd in Firebird en 1 in ZoneAlarm pro) en die laten hem zonder problemen door, terwijl ze bijvoorbeeld die .tk popup niet laten loaden.. Ik maak wel een tweede link op de intro pagina om hem zonder zo'n venstertje te laten loaden maar gewoon in parent, dat lost het vast op. [quote:7dd7f8873d="derkdejong"]dat kleine venster wordt nog veel irritanter als er wat meer content op de pagina komt. nu is dat nog bijna niets, en lijkt het een aardig nieuwigheidje in de vormgeving.[/quote:7dd7f8873d]De content zit in een iframe, dus die apart te scrollen. Lange texten hoef je niet op te hopen, hoogstens lange lijsten (news en wars history) :p En ook in een full venster, (omdat de content in iframe zit), zal je in dat kleinere stukje moeten scrollen. [quote:7dd7f8873d="Wiep Corbier"] en als je op enter klikt krijg je een minischerm. [/quote:7dd7f8873d] [quote:7dd7f8873d="MichielPH"]Het venster is inderdaad klein, maar het oogt nog kleiner doordat de titelbalk inverhouding zo groot is. [/quote:7dd7f8873d] Het scherm waarin ie laadt is 600*500 is gewoon de "standaard" website maat (hoewel sommige websites zich aanpassen aan de breedte van je venster en/of erg lang zijn). Besides, beter een te klein scherm dan dat mensen met een lage resolutie steeds alles op een neer moeten slepen simpelweg om alles te kunnen zien. Getest in 640*480 en de site is prima bruikbaar, zelfde geld voor 2048*1536: prima te gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...