Ga naar inhoud

[sitecheck]


Aanbevolen berichten

Even moeten zoeken om nog wat te vinden dat beter kan: de foto popups. Ik doe dat altijd met de [url=http://www.accessify.com/tutorials/the-perfect-pop-up.asp]perfecte popup[/url]. Werkt ook als javascript uit staat en geeft een betere accessibility. Ook de scrollbar in het midden van het scherm vind ik niet zo mooi. Van mij mag er alleen een aan de rechterzijkant van het scherm en die moet in mijn Windows kleuren. En dan toch nog een table bij het gastenboek dat kan best zonder. Maar het ziet er verder heel goed uit. wimb
Link naar reactie
Dank voor de reacties.[quote:41211a4f10="WimB"] [url=http://www.accessify.com/tutorials/the-perfect-pop-up.asp]perfecte popup[/url]. [/quote:41211a4f10]Hele interessante site: bookmarkje dus. Ga ik zeker wat mee doen.[quote:41211a4f10="WimB"] Ook de scrollbar in het midden van het scherm vind ik niet zo mooi. [/quote:41211a4f10] Ja, ik kan me je bezwaar voorstellen; het is inderdaad een concessie. De keus was: bij teveel thumbs meerdere pagina's (wat ik wel gedaan heb bij het gastenboek en bij de nieuwspagina) of een scrollbar. Dit om het kast-idee vast te kunnen houden. Een scrollbar leek me in dit geval (overzicht thumbs) de beste optie. De tabel in het gastenboek was een beetje gemakzuchtig. Ik kreeg het met css niet goed zoals ik het wilde hebben. :oops: Daarom maar teruggegrepen op de aloude tabel. Ik ga daar nog naar kijken.
Link naar reactie
ik ben er ook over te spreken, alleen zou ik de rollover plaatjes al van t evoren laten downloaden door de browser. waarom? toen ik met mijn muis over de plaatjes ging, bleef het even wit, voordat het rollover plaatje kwam. dat is eigenlijk t enigste minpuntje wat ik kan verzinnen :wink:
Link naar reactie
[quote:b1cb45b6ee="derkdejong"]bij gebruik van 800x600 ( en dat gebruiken nog heel veel mensen) is de pagina net een fractie te groot zodat er een verticale scrollbalk meekomt op alle hoofdpagina´s. dat doet afbreuk aan de fraaie opbouw.[/quote:b1cb45b6ee] Ik gebruik een resolutie van 800x600. Ik zie geen verticale scrollbalken hoor. Of ligt dit aan mij? Veder een hele mooie site mzzls
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...