Ga naar inhoud

[Site check] cool check plz


Aanbevolen berichten

Tja wat moet je daarop zeggen? Het is een beetje een 13-in-een-dozijn website; alleen een opsomming links. Positief: Mooie kleurcombinatie Negatief: Banners passen niet in beeld (sowieso storend, maar misschien hoort het bij het domein) [u:720e7ea1bc]Véél[/u:720e7ea1bc] taalfouten; dat kan écht niet!! Doel van de website is me niet meteen duidelijk. En begrijp ik het nou goed dat je mensen aanspoort om voor spamslachtoffer te spelen??? [i:720e7ea1bc]What's in it for you?[/i:720e7ea1bc]
Link naar reactie
oc2 Nieuw lid Berichten: 1 Niet om het 1 of ander hoor... Maar dit is gewoon spam, staan nog banners op site ook [not done bij site checks imho]. Ik zie overigens bij alle links 'sign up' of refs staan. Verder: onzinnig, lelijk, geen grafische aankleding, TNR, etc etc. In mijn optiek: spam, en rot maar op. Leuk voor je reputatie trouwens, dit.
Link naar reactie
Ik heb dit topic al een tijdje in de gaten, iedereen heeft recht op een sitecheck, hoe commercieel dan ook. Dus geen gezever over dat het spam is, het is gewoon een site die gecheckt mag worden. Over de site zelf kan ik kort zijn en een beroemde uitspraak van vroeger uit de kast halen: uithuilen en opnieuw beginnen.
Link naar reactie
Gebrek aan html/css kennis hoeft niet perse te resulteren in "geen respect". Je moet toch ergens mee beginnen. Maar toch vind ik dit ook geen sitecheck waard. Over de code kunnen we kort zijn. die is nl niet helemaal kosjer zeg maar. Wat betreft de estetische functie kunnen we nog korter zijn. Die is er namelijk niet. De content dan: Tja, ik vind het dubieus, het nijgt toch heel erg naar spam. Ik kan me niet voorstellenn dat er geen een of ander soort van affiliate oid achter die links schuilt. Een normaal mens gaat toch niet zo'n soort site maken voor z'n lol. Wel voor commerciele doeleinden en dat is bij mij gewoon spammen. (of heb ik het mis? het kan zijn dat ik iets anders onder spam versta. Zoja, excuseer me dan) dus.... www.handleidinghtml.nl voor handige html tips en tutorials of koop een goed boek. Tony
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...