Ga naar inhoud

site check


Aanbevolen berichten

Ik heb deze site voor een vriend van me gemaakt. http://www.hertog-diervoeders.nl Zouden jullie er eens naar willen kijken en me laten weten wat er niet goed is en wat er beter zou kunnen (het zal wel aardig wat zijn, ben maar een amateur) alvast bedankt (Sorry er moest inderdaad nog www. voor)
Link naar reactie
Bedoel je niet [url]http://www.hertog-diervoeders.nl[/url]? Zit er prima uit. Goede, overzichtelijke navigatie. Paar zeikerigheden: Het wiite vlak zit niet altijd op de zelfde plaats, als je een link aanklikt verspringt het (verticaal/y) enkele pixles. De winkel tour: (mss door het harde leren voor m'n examens) Ik vind het heel irritant om die bewegende plaatjes te bekijken. Zelf heb ik eens voor m'n school een tour gemaakt waar je doorheen kon klikken; bv. op een deur klikken is daar doorheen, op het einde van een gang pad is de hoek om. Idee? Of mss zo'n 3d foto van quicktime? (vb: [url]http://www.matterhornstate.com/e/qtvr/sierre.html[/url]) De routebeschrijving is maar knudde; mss kan je er een echte beschrijving bijzetten vanaf bv. de A12? Komt er nog iets bij producten te staan? Of blijft dat enkel een link? Laatste nieuws / Update vind ik wat propperig; mss marges gebruiken, ook al is het maar 3 pixels. een een lijst zoals in word:[code:1:49e2cb1ac3]Huidig: + De website heeft een nieuw uiterlijk gekregen - 07/07/2003 + We hebben onze winkel verbouwd. De oppervlakte is vergroot naar 500 m2! Mijn voorstel: + De website heeft een nieuw uiterlijk gekregen - 07/07/2003 + We hebben onze winkel verbouwd. De oppervlakte is vergroot naar 500 m2![/code:1:49e2cb1ac3]
Link naar reactie
Een bedrijven website heeft 1 doel zo goed mogelijk vindbaar wezen voor je bezoekers. Je website optimalieseren voor zoekmachiens is dus ook een punt waar je op moet leten. Daar zie je nu al 2 min punten Intro's vormen als eerst al een grootblok voor de zoekmachies. Haal ze dus weg en verwerk en logo in de layout zelf Daarnaast fames. Frames zijn niet gemaakt voor websites maar voor aplicatie een programma. Forum's adminstatie met frames is het vaak makkelijker. Maar voor website is het funest voor zoek machines. Daarnaast vind ik frames meest onvriendelijke dingen voor je website. Je geeft een menu producten. Maar in de subpagina is geen enkele informatie te vinden over producten. Een beetje Cru hee. Ook je aanbiedingen moeten anders niet in een apraat document zetten. Zet het om in je huisstijl van je website sla het op als html en sla het online op. Veel duidelijker voor de bezoeker.
Link naar reactie
Bedankt voor jullie reactie! Met de meeste tips ben ik aan de slag gegaan :D Op sommige pagina's (zoals produkten en routebeschrijving) moet nog wat info op komen. Op het moment 'moet' ik de site nog met frames maken omdat ik het werken met layers nog niet onder de knie heb. Maar als er nog meer tips zijn... ik hoor ze graag
Link naar reactie
Misschien kun je met iets meer kleur werken, bv in de Nieuws en Updates vakjes (dan bedoel ik niet 3 verschillende font kleuren, maar bv een wat lichtere achtergrond oid). Die gele letters op wit is net iets teh licht. Daarnaast kan je het nog wat aantrekkelijker maken door bv plaatjes in het design te verwerken. [code:1:3ae7b4edc8]Deze site is het best te bekijken met de resolutie 1024 x 768 [/code:1:3ae7b4edc8]Haal dit maar weg, staat niet zo mooi en niet erg nuttig.
Link naar reactie
[quote:cced0202e8="stefanpack"]Misschien kun je met iets meer kleur werken, bv in de Nieuws en Updates vakjes (dan bedoel ik niet 3 verschillende font kleuren, maar bv een wat lichtere achtergrond oid). Die gele letters op wit is net iets teh licht.[/quote:cced0202e8]Jij gebruikt zeker Netscape oid, ik heb in IE een rode achtergrond.
Link naar reactie
[quote:65ad12706c="MichielPH"][quote:65ad12706c="stefanpack"]Misschien kun je met iets meer kleur werken, bv in de Nieuws en Updates vakjes (dan bedoel ik niet 3 verschillende font kleuren, maar bv een wat lichtere achtergrond oid). Die gele letters op wit is net iets teh licht.[/quote:65ad12706c]Jij gebruikt zeker Netscape oid, ik heb in IE een rode achtergrond.[/quote:65ad12706c] Ik bedoel de gele letters op de witte achtergrond. Bv bij open dag [i:65ad12706c]Routebeschrijving[/i:65ad12706c], [i:65ad12706c]2002 [/i:65ad12706c]en [i:65ad12706c]2003[/i:65ad12706c].
Link naar reactie
[quote:f05a600bac="stefanpack"][quote:f05a600bac="MichielPH"][quote:f05a600bac="stefanpack"]Misschien kun je met iets meer kleur werken, bv in de Nieuws en Updates vakjes (dan bedoel ik niet 3 verschillende font kleuren, maar bv een wat lichtere achtergrond oid). Die gele letters op wit is net iets teh licht.[/quote:f05a600bac]Jij gebruikt zeker Netscape oid, ik heb in IE een rode achtergrond.[/quote:f05a600bac] Ik bedoel de gele letters op de witte achtergrond. Bv bij open dag [i:f05a600bac]Routebeschrijving[/i:f05a600bac], [i:f05a600bac]2002 [/i:f05a600bac]en [i:f05a600bac]2003[/i:f05a600bac].[/quote:f05a600bac]Foutje..
Link naar reactie
Ik vind je site er netjes en verzorgd uitzien. Alleen zou ik het submenu (openingstijden, enz) gewoon bij het menu zetten, je heb er (nu) nog ruimte genoeg voor. Wat me verder prettig voor de bezoekers lijkt, is een overzicht welke merken dierenvoeders jullie behalve het "huismerk" nog meer verkopen voor de meest gangbare huisdieren. Alle "bekende en onbekende" merken die je verkoopt zeggen me niet zo veel. Nu moet ik dus hopen dat je bijvoorbeeld Nutribird pellets voor grasparkieten in het assortiment hebt. Wat ook leuk zou zijn (maar dat wordt wel een flink karwei) is om een beschrijving te maken van de top 10 der huisdieren. Compleet met voedingsadvies (wat voor voedsel heeft een konijntje of hamster bijvoorbeeld nodig) en tips voor een goede verzorging. Wellicht iets voor de toekomst: Ik zag dat er per e-mail door de klant besteld kan worden. Dit kan nog wel eens leiden tot bestellingen die niet goed of incompleet worden opgegeven, zoals bijvoorbeeld: 10 blikken Whiskas.--->(welke smaak?) 5 pakken XtraVital--->(Pak van 1 kilo, of 2,5 kilo? En voor welke vogelsoort?) Je moet dan weer terug mailen enz enz, dat is lastig. Je zou je clientele de mogelijkheid kunnen bieden om via een formulier op internet bestellingen te doen. Dat voorkomt vergissingen. Veel succes! p.s. Ik stoor me in het geheel niet aan frames. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...