Ga naar inhoud

Foto niet helemaal browservullend + ...die eeuwige frames


Aanbevolen berichten

Hallo, Eerst dit: ik ben net begonnen met html, dus lach me liever niet uit als ik onbenullige vragen stel. 1) In een horizontale tabel wil het me maar niet lukken om een afbeelding beeldvullend in de browser te krijgen: aan de linker en rechterkant blijft er een smalle witte marge staan, welke instelling ik ook verander in Dreamweaver. Bovendien worden in de browser steeds schuifbalken zichtbaar, hoewel ik die toch heb uitgeschakeld (dacht ik). 2) Onder welke naam moet ik de frameset wegschrijven: index.htm?
Link naar reactie
1) Kijk ook eens bij de margins van de Page Properties (Modify...). 2) [i:ef7d0db9f0]Als[/i:ef7d0db9f0] je frames wil gebruiken, ja. (Tenminste als je frames-pagina de index moet zijn;)) Misschien heb je al wat online staan, dan is meteen te zien wat je precies bedoelt met die schuifbalken. //Edit: op [url=www.handleidinghtml.nl]handleidingHTML.nl[/url] staat wel wat voor je.
Link naar reactie
precies, De site de stefanpack je gaf ( www.handleidinghtml.nl ) is een zeer mooie en goede site om het te leren. Wil je boeken bestellen op bol.com dan weet ik wel een paar goede boeken: [b:5514b486d1]html & webpublishing[/b:5514b486d1] (grand cru serie) [b:5514b486d1]Webdesign van concept tot realisatie [/b:5514b486d1](zeer handig voor algemene projectondersteuning. Dus niet technisch maar wel de algemene aanpak) Heel veel succes Tony
Link naar reactie
:o [img:171454b724]http://www.silverflux.nl/Anders/eek2.gif[/img:171454b724] :o Ik zei dus: waarom wordt dit geremoved terwijl veel zinlozere 'off-topic-geblaat' wel blijft??? (Dit wàs niet eens loos.) En na dit gezegd te hebben werd dat ook weer verwijderd... sorry hoor maar dat vind ik echt onzin. Nou voor de derde keer verwijderen??? :roll: [/mijn mening]
Link naar reactie
Het beleid en de regels van dit forum vind ik goed, maar in dit geval zijn er berichten verwijderd zonder een [i:6cf7e17a63]goed[/i:6cf7e17a63] argument daarvoor te hebben, zoals ik al zei: als je dit verwijderd mag je ongeveer een kwart van alle berichten verwijderen, hoewel ik vrijwel nooit zie dat iets verwijderd wordt. Waarom in dit geval wel, vraag ik me dan af... Ik zal m'n mond maar houden want waarschijnlijk wordt ook deze post gedelete.
Link naar reactie
oh kom op zeg... De TS vraagt een duidelijke vraag, vervolgens krijgen we hier een wel/geen frames discussie, dan gaat het weer of een boek wel of niet nuttig is. Ik vraag om ontopic te reageren, helpt niets. Dus; alle berichten die imo niet terzake deden mbt de vraag van de TS weggehaald. Vervolgens post er wéér iemand een opmerking; (waar hebben we ook alweer PB's voor?), daar zakt mijn broek vanaf. En soms laat ik wel eens iets staan, en soms niet; het een sluit het ander niet uit en geeft geen recht op het plaatsen van onzin. Aangezien ik weer 5 offtopic berichten tel; op slot maar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...