Ga naar inhoud

Sitecheck


Aanbevolen berichten

In je kopje http://www.schipbreukeling.nl is de www niet goed te lezen. Misschien kan je de achtergrond iets lichter maken, of de tekst een heel subtiel wit randje geven. In je gastenboek heb je bij de links naar de homepage van de persoon die het gastenboek tekent, een of ander irritant javascriptje gebruikt die er voor zorgt dat de pagina in een nieuw venster komt. Weghalen zou ik zeggen. Sowieso kan je je afvragen of de bezoeker dat wil, denk aan mensen die liever met tabs werken (bezoekers met mozilla (en afgeleiden), Opera, Safarie etc) of aan wat meer beginnende gebruikers die het niet snappen als er een nieuw venster geopend wordt (die zijn er genoeg). Maar goed dit is mijn mening, zie maar wat je er mee doet.
Link naar reactie
[quote:b2e98eb8d6="WimB"]Het plaatje bovin in is niet zo mooi, ik vind zo'n eiland met een palmboom veel mooier. [/quote:b2e98eb8d6] Daar moet ik eerst nog aan komen :p [quote:b2e98eb8d6="WimB"] De source staat volmet <span class='bold'>,waarom niet gewoon <strong> ? [/quote:b2e98eb8d6] Is dit XHTML strict valibel? [Edit ook aangepast] [quote:b2e98eb8d6="WimB"] en waarom nog layout met tables. Is echt nergens voor nodig. [Edit aangepast] wimb[/quote:b2e98eb8d6] De layout is in div hoor. De content dus de uiteindelijke tekst wordt gegeven in tablels maar ik denk dat je gelijk heb dat is aan te passen...
Link naar reactie
[quote:8dd12a0546="Timonsweb"]In je kopje http://www.schipbreukeling.nl is de www niet goed te lezen. Misschien kan je de achtergrond iets lichter maken, of de tekst een heel subtiel wit randje geven. [/quote:8dd12a0546] Zal kijken of het aan te passen is. het kan wel :) [quote:8dd12a0546="Timonsweb"] In je gastenboek heb je bij de links naar de homepage van de persoon die het gastenboek tekent, een of ander irritant javascriptje gebruikt die er voor zorgt dat de pagina in een nieuw venster komt. Weghalen zou ik zeggen. Sowieso kan je je afvragen of de bezoeker dat wil, denk aan mensen die liever met tabs werken (bezoekers met mozilla (en afgeleiden), Opera, Safarie etc) of aan wat meer beginnende gebruikers die het niet snappen als er een nieuw venster geopend wordt (die zijn er genoeg). Maar goed dit is mijn mening, zie maar wat je er mee doet.[/quote:8dd12a0546] De javascript die ik gebruik is volgens de standaard van XHTML strict die geen target="_blank" meer toe staat. En het is gestest met Morzilla firefox 0.8 en IE 5.0, IE6.0. Ik volg hier niets meer dan de standaard. Daarnaast "phrase" ik de voledige content op de laatste moment. om de UBB code om te zetten naar geldige HTML
Link naar reactie
Leuke site, wel wat donker kleurgebruik. In Mozilla Firefox "verspringt" de site een klein beetje nadat ik op de menubalk op een hyperlink geklikt heb. Het plaatje bovenin zou ik inderdaad vervangen. (Ik dacht eigenlijk meer aan een felgekleurde houten roeiboot waar de verf flink van afgebladderd is, maar een eiland met palmbomen kan natuurlijk ook!) :wink: Succes, het ziet er leuk uit en nog gecondoleerd met het heengaan van je laptop!
Link naar reactie
[quote:b7926080a3="Mrs.Birdlover"]Leuke site, wel wat donker kleurgebruik. In Mozilla Firefox "verspringt" de site een klein beetje nadat ik op de menubalk op een hyperlink geklikt heb. [/quote:b7926080a3] Dit heeft te maken dat de layout helemaal in het midden van het scherm wordt uit gelijnd. doormiddel van css. En als een scrollbalk verschijnt is iets anders het midden punt. [quote:b7926080a3="Mrs.Birdlover"] Het plaatje bovenin zou ik inderdaad vervangen. (Ik dacht eigenlijk meer aan een felgekleurde houten roeiboot waar de verf flink van afgebladderd is, maar een eiland met palmbomen kan natuurlijk ook!) :wink: [/quote:b7926080a3] Ik zal even op "onder" zoek uit gaan op het internet :). [quote:b7926080a3="Mrs.Birdlover"] Succes, het ziet er leuk uit en nog gecondoleerd met het heengaan van je laptop! [/quote:b7926080a3] Bedankt :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...