Ga naar inhoud

Frames: ja of nee?


Aanbevolen berichten

[quote:f4f142cdd3="Ener Nestraa"]Liever een 'front anti-comic sans'...[/quote:f4f142cdd3][url=http://deblouw.betux.com/facs/waarom.html]1[/url],[url=http://www.phnk.com/bcs.html]2[/url],[url=http://www.robinjohnson.f9.co.uk/comicsans.html]3[/url],[url=http://bancomicsans.com/home.html]4[/url] :D - Bas
Link naar reactie
even grote dank voor het schetsen van de beginnende html'er. ik kan mij hier goed in vinden. //even lekker offtopic Even een leuke tijdbalk waar eenieder zich (deels) in kan herkennen). stadium 1 Gebruik maken van frames. Deze zijn handig omdat niet elke pagina gewijzigd hoeft te worden bij een nieuwe link. ( want ik weet toch niet hoe dat moet). Comic Sans is de grootste favoriet. Het liefste in combinatie met felle kleuren: want dat is mooi. stadium 2 Rechtermuis wordt uitgeschakeld. "Beetje van mijn mooie website stelen, dikke vinger voor je!" Het eerste javascript is hiermee geplaatst. Wat zijn die dingen handig! De stadium2'er wordt gekenmerkt door overmatig gebruik van 'nutteloze' javascriptjes. Al noemt hij dit Java... stadium 3 'Java' is ook niet alles. "Het is javascript sukkel!" word in ene naar je toegeworpen. Het blijkt 'teacher' van Computer!Totaal forum te zijn; dit forum heb je inmiddels ontdekt. Jawel: de sitecheck doet zijn intrede. stadium 4 De eerste kritieken spuien je oren in en het is moeilijk dit te verdragen. Voor enkele weken laat je je website voor wat het is. stadium 5 Je wilt weer schoon beginnen. Je hebt de kritieken achter je gelaten en je hebt een nieuw onderwerp voor je site. Maar daar hoort ook een domeintje bij! WOei.. waar vind ik een gratis domein? Ja hallo; vakkenvullen verdient niet al te veel, het moet wel leuk blijven. .tk doet zijn intrede. Op miraculeuze wijze weet jij dit eilandje in de stille zuidzee te vinden. Het is geen .nl, maar het werkt! *trots* stadium 6 Animated gifjes zijn leuk! Een aantal weken worden deze drukke plaatjes op je website gezet. Met name 'stuur mij een mail' is je mooiste. Javascript hebben wij inmiddels door. Daarmee wil ik een scrollmenutje. Zoeken, zoeken en nog eens zoeken. Oplossing: dhtml stadium 7 Dhtml is de trend dit jaar. Niet alleen is het scrollmenu daar: je begint je eigen websitebedrijf. Je denkt nu alles in huis te hebben om professionele websites te bouwen en prijst dit met veel getoeter op dot forum aan. Je wist namelijk ook Photoshop te kraken. En met dit illustere stukje software wil je meedoen met de grote jongens. stadium 8 Yeah, ik maak websites voor bedrijven, maar ik wil wat gemakkelijk links aanduiden. Ik ben de 'bomb' bij mijn eigen vrienden, want mijn bedrijf is stoer. Plots vraag één van hen of ik ook Css kan. What? Ikke niette weette. "wat is css" stel je op een forum. "zucht... anwoord een trouwe bezoeker. Wel eens van GOOGLE gehoord? iig: www.google.nl/search?q=wat+is+css&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&btnG=Google+zoeken&lr=". stadium 9 Je eigen webbedrijf is toch niet zo'n goed idee. Er is namelijk méér naast html. Maar dat wist ik niet... De grote jongens hebben het nu over PHP en MySQL. Je voelt je ontzettend dom en de animated gifjes zijn ineens niet zo mooi meer. Inmiddels heb je ook twee waarschuwingen van Bill Gates gehad dat spammen niet is toegestaan stadium 10 Het eerste scriptrequest komt in Webprogrammeren. Bill stuurt je weer een waarschuwing... Tabellen zijn ale even ontdekt al weet je het fijne er nog niet van. Ook het breed uitmeten van je hobby's worden van je website verwijdert. Je site krijgt een heus (echt waar!) onderwerp. stadium 11 Je geeft je eerste goede tip op dit forum en zo trots als een pauw 'tip' je je medemens van jou opgedane kennis. Het is wel veel werk om telkens die tabellen bij te werken en PHP is dan ook gauw ontdekt. Dit evenals Photoshop. Dit prachtige programma helpt jou een heel eind op weg en JP-Leconte mag jou de eerste tips geven ( moeten we toch wel herkennen denk ik) stadium 12 Photoshop word tot in een redelijk stadium beheerst en ook de eerste scriptjes kloppen. Gaaf. Nu een eigen webserver. En we zijn 'Webdesign' ontgroeid. waar gaat dit heen? 8) ( C ) d.
Link naar reactie
@d: Inderdaad grotendeels herkenbaar, alhoewel bij mij het C!T-forum in een veel later stadium pas tevoorschijn komt. En Photoshoppen kan ik nog steeds niet. ;)[quote:4714098230="Anne"]Sinds een jaar ofzo is er nog een anders stadium, CSS.[/quote:4714098230]Ah, onze grote vriend, ook al kent hij zo z'n grillen... - Bas
Link naar reactie
[quote:ed2f230cef="stefanpack"]Vergeet www.mijneigensupersite.[b:ed2f230cef]tk[/b:ed2f230cef] niet! Die verwijst naar je mooie Lycos-ruimte.[/quote:ed2f230cef] [quote:ed2f230cef="[m]"]*schrijft zich in* Mooi! Nu nog even een paars-gele yahoo siteje met surf.to/FrONT~comikSnz- adresje aanmaken en dan zijn wij een feit![/quote:ed2f230cef] ;)
Link naar reactie
*na paar dagen vakantie schrikt de TS van het aantal reply's* :wink: Nou, als ik deze weg ga bewandelen kom ik de eerste tijd niet meer aan iets anders toe... Mocht ik ooit behoefte hebben aan een sitecheck, dan zal je dat merken! Overigens, Photoshop is geen volslagen vreemde voor mij.... :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...