Ga naar inhoud

[css] Linkkleuren op site in Opera goed in IE niet goed


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik ben vandaag een beetje bezig geweest met het verbeteren van m'n site, en daarbij vooral het aanpassen van de site om zoveel mogelijk fouten uit de code te krijgen volgens w3. Nu ben ik erg blij dat ik intussen, na in het begin ruim 60 fouten te hebben, nu nog maar 2 fouten op de site te hebben :P En juist op die 2 laatste fouten loop ik vast... pagina waar het om gaat: http://forum.hotrid.nl/index.php Volgens de validator heb ik nog maar 1 fout, toch is er nog duidelijk een andere te vinden: Ga maar 'ns met IE naar www.hotrid.nl en klik een beetje rond op link in header. Je zult opmerken dat links ná het klikken erop blauw zijn geworden, echter doe je hetzelfde in Opera dan gaat dit goed en blijven de links mooi wit, ook na, tijdens en voor het klikken. De links zijn zo opgemaakt: [code:1:07d7c4e350] <a href="http://leden.hotrid.nl/myinfo.php" class="headertitle">Mijn info &nbsp;&middot;&nbsp;</a> [/code:1:07d7c4e350] Verbonden met een css bestand die dit zegt over "headertitle": [code:1:07d7c4e350] .headertitle { font-weight: bold; font-size: 12px ; letter-spacing: 1px; color : #FFFFFF; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; } a.headertitle { text-decoration: none; color : #FFFFFF; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; } a.headertitle:hover{ text-decoration: none; color : #FFFFFF; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; } [/code:1:07d7c4e350] Wie kan mij helpen? Ik vind dit een heel vervelend probleem omdat ik zelf Opera gebruik en er dus, als een van de weinigen, geen last van heb. Terwijl de meeste leden van m'n site het wel zien...
Link naar reactie
[code:1:d921103be0].headertitle{ font-weight: bold; font-size: 12px; letter-spacing: 1px; color: #fff; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; } a.headertitle, a.headertitle:hover, a.headertitle:link, a.headertitle:active{ text-decoration: none; color : #fff; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; }[/code:1:d921103be0]Niet getest, maar zoiets... ;) - Bas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...