Ga naar inhoud

inlog form veilig?


Aanbevolen berichten

hey iedereen, ik vroeg me af, ik kwam dit tegen op internet: [code:1:975f9d36d0]<form> username:<br> <input type="text" name="username" value="" size="20" class="pass"><br> password:<br> <input type="password" name="password" value="" size="20" class="pass"><br> <input type="submit" value="log-in" class="pass"> </form>[/code:1:975f9d36d0] is zoiets veilig? want ik heb gehoord van en ook (tot level 5..) meegedaan aan de try2hack uitdagingen, en zoiets valt toch niet toevallig te kraken oid hè? want ik zou graag een inlog-iets hebben voor members op m'n website, maar dan op zo'n manier dat niet iedereen 'm gaat liggen cracken :P dat snappen jullie wel.. maarre ik weet niet hoe dit in elkaar zit, graag nadere uitleg =) (of aanbeveling van ander 'script' is ook perfectos :) danku.. D.
Link naar reactie
[quote:2036f98a62="MAXimum"]hey iedereen, ik vroeg me af, ik kwam dit tegen op internet: [code:1:2036f98a62]<form> username:<br> <input type="text" name="username" value="" size="20" class="pass"><br> password:<br> <input type="password" name="password" value="" size="20" class="pass"><br> <input type="submit" value="log-in" class="pass"> </form>[/code:1:2036f98a62] is zoiets veilig? want ik heb gehoord van en ook (tot level 5..) meegedaan aan de try2hack uitdagingen, en zoiets valt toch niet toevallig te kraken oid hè? want ik zou graag een inlog-iets hebben voor members op m'n website, maar dan op zo'n manier dat niet iedereen 'm gaat liggen cracken :P dat snappen jullie wel.. maarre ik weet niet hoe dit in elkaar zit, graag nadere uitleg =) (of aanbeveling van ander 'script' is ook perfectos :) danku.. D.[/quote:2036f98a62] Da's gewoon een html form en meer niet...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...