Ga naar inhoud

browsercheck


Aanbevolen berichten

Oke hier het volgende, ik ben met [url=http://www.web-core.nl/huidige%20projecten/vermunt/index.php?content=kalf]DEZE[/url] website bezig. Het ging allemaal wel aardig, totdat ik de website liet zien op de computer van de persoon waar de website bedoeld was. De website knalt daar helemaal uit elkaar. Nou daar zit je dan..... Is er een soort programma, dat ik van te voren met alle browsers, vanaf Netschaap 4 ofzo, de sites die ik heb gemaakt kan controleren ? En daarnaast, heeft iemand van jullie een id waarom de site niet goed is uitgelijnd in een oudere browser? Volgens mij surft de persoon in kwestie met IE5.
Link naar reactie
[quote:7dc33bd7f2] is het gedeelte onder het flash filmpje, in het filmpje opnemen en door middel van een variabele de waarde laten veranderen. [/quote:7dc33bd7f2] Je bedoelt dus de complete website in flash maken? [quote:7dc33bd7f2] Wat je zou kunnen doen (in IE5.0 zit inderdaad een probleem, 5.5 niet getest), [/quote:7dc33bd7f2] Heb jij gewoon een selectie browsers naast elkaar geinstaleerd?
Link naar reactie
[quote:b3c5b386c3="bierk"]Je bedoelt dus de complete website in flash maken?[/quote:b3c5b386c3]Ik bedoelde wat ik zei. Alleen dat gedeelte wat versprong _zou_ je ook in Flash kunnen doen. Persoonlijk vermijd ik liever onnodig Flash gebruik.[quote:b3c5b386c3="bierk"]Heb jij gewoon een selectie browsers naast elkaar geinstaleerd?[/quote:b3c5b386c3]Ja.
Link naar reactie
Dreamweaver geeft de volgende bugs op de site: [quote:ba7548ce09] Warning Warning: Attributes and values for the EMBED tag vary by plug-in. Please check that all attributes and values are valid. Netscape Navigator 4.0, Netscape Navigator 6.0, Microsoft Internet Explorer 5.0, Microsoft Internet Explorer 5.5, Microsoft Internet Explorer 6.0 line 14 <embed src="menu.swf" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="650" height="222"> [/quote:ba7548ce09] Ik snap echter alleen niet waarom, je importeert dmv van dreamweaver een swf-je. Wanneer het lukt om dit ook voor IE 5 werkend te krijgen ben ik uit de shit. Kheb gezocht op w3c.org, maar kan tot nu toe nog nix vinden...
Link naar reactie
[quote:cdd01e70d9]http://skyzyx.com/downloads/ Daar kan je stand-alone versies van oude internet explorers downloaden...Erg handig als je even wilt testen.....[/quote:cdd01e70d9] Thnx Het is me nu ook helder wat het probleem was, ik was ergens een "float: left;" vergeten. MAAR, nu heb ik nog een probleem, in IE 6.0 wordt padding van een div opgeteld bij de breedte en hoogte van die div. Kortom wanneer je een div een padding van 5px geeft: moet je 10 px van de hoogte en breedte halen. Klopt he? In IE 5.0 blijkt de padding geen invloed te hebben op de werkelijke breedte en hoogte van een div. Heeft er iemand een id, hoe ik dit toch op kan lossen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...