Ga naar inhoud

Directe pagina link maar met menu


Aanbevolen berichten

Ik snap je probleem niet helemaal, maar waarom maak je van aanbiedingen.html niet gewoon ook dit: <FRAMESET COLS="155,*" bordercolor="#808080" SCROLLING="auto" RESIZE> <FRAME name="index" SRC="inhoud.html" SCROLLING="auto" RESIZE> <FRAME name="hoofdscherm" SRC="aanbiedingen-hoofdscherm.html" SCROLLING="auto" RESIZE> </FRAMESET> Of is dit niet wat je bedoelt?
Link naar reactie
jaaa ik snap waar je heen wilt, maar dat word moeilijk als je 200 andere childpagina's hebt. Nee het moet dus echt iets zijn dat wanneer een gebruiker via bv een zoekmachine op een losse pagina komt hij vanzelf word doorverwezen naar de index.html met daarbij de inhoud en de pagina die hij had willen zien in het hoofdscherm. Dat script waar ik mee bezig was wil niet werken waarschijnlijk door een java probleem en het probeersel wat ik nu online heb staan in mijn vorige post vermeld werkt ook niet. Heeft iemand nog ideeen of kan iemand een voorbeeldje maken dmv de pagina die online staat :lol: Groetjes, Mike
Link naar reactie
Ik heb je ook al iets gegeven en ik zie ook niets van de code die ik jou gegeven heb. Dit probleem heeft niets met java te maken. Ik denk dat het gewoon het handigste is als je wat meer in javascript zou verdiepen. Maar ik post eigenlijk meer om te vragen aan teacher hoe ik lid kan worden van het "front anti-senseo".
Link naar reactie
Er staat nu weer een test versie: http://www.zkkf.nl/doorlink/index.html Ik heb alles zo ingevuld dat ik dacht wat goed is, aan jullie de vraag waarom het niet werkt als je http://www.zkkf.nl/doorlink/aanbiedingen.html intypt. Je word dan niet doorverwezen naar de frames met in het hoofdscherm (rechts) de pagina aanbiedingen.html Groetjes, Mike
Link naar reactie
:D :D :D :D :D idd hij doet het. Als ik aanbiedingen.html op mijn hdd open doet ie niks, typ ik www.zkkf.nl/doorlink/aanbiedingen.html doet ie het wel. Hij heeft het dus al die tijd al gedaan :roll: Bedankt voor jullie hulp, ik heb wat te doen vandaag (200 pagina's van een stukje code voorzien :wink: ) Groetjes, Mike
Link naar reactie
Ik heb toch nog een probleempje. Ik heb nu mijn originele website zo toegepast zoals in het voorbeeld, exact hetzelfde, maar als je nu www.zkkf.nl/index2.html bezoekt word er een soort LOOP gestart en kan je nergens meer op klikken. Maar het werkt wel als ik gewoon een child pagina open, zoals weer www.zkkf.nl/aanbiedingen2.html :cry: Ik hoop dat jullie weten wat dit nu weer is, Groetjes, Mike
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 5 maanden later...
Hallo allemaal, Ten eerste het werkt perfect, iedereen komt mooi in de navigatie frames terrecht. Ik heb dit als code voor mijn frameset in de index.html [code:1:3185b5fae9]</head> <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript"> <!-- document.write( '<FRAMESET COLS="155,*" bordercolor="#808080" SCROLLING="auto" RESIZE>', '<FRAME SRC="', argument0, '" FRAME name="index" SRC="inhoud.html" SCROLLING="auto" RESIZE>', '<FRAME SRC="', argument1, '" FRAME name="hoofdscherm" src="welkom.html" SCROLLING="auto" RESIZE">', '</FRAMESET>' ); // --> </SCRIPT>[/code:1:3185b5fae9] Nu heb ik met een andere site 4 frames (links, midden, rechts en boven) en ben bezig geweest om de frameset zo aan te passen dat bovenstaand ook werkt. Ik krijg het echter niet voorelkaar, heb allerlei dingen geprobeerd. Dit is de originele frameset. [code:1:3185b5fae9]<FRAMESET ROWS="115,*" border="0"> <FRAME SRC="boven.html" name="boven" SCROLLING="auto" NORESIZE> <FRAMESET COLS="180,*,350" border="0"> <FRAME SRC="inhoud.html" name="index" SCROLLING="auto" NORESIZE> <FRAME SRC="welkom.html" name="hoofdscherm" SCROLLING="auto" NORESIZE> <FRAME SRC="rechts.html" name="rechts" SCROLLING="auto" NORESIZE> <NOFRAMES> This document contains frames </NOFRAMES> </FRAMESET>[/code:1:3185b5fae9] Weet iemand hoe ik deze frameset voor 4 frames aan moet passen om te bereiken wat ik met 2 frames bereik?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...