Ga naar inhoud

linken


Aanbevolen berichten

heb een vraagje eigenlijk meer over situatie hoor ik heb van mijn provider 50MB webspace gekregen maar als ik een fatsoenlijke website wil maken is da nogal weinig daarom heb ik een tripod adres aanegvraagt nu mijn vraag mijn site werkt met downloads kan ik er niet voor zorgen dat ik de SITE op de porviderspace zet en de BESTANDEN op de tripod space zonder dat de gebruiker daar iets van zal merken, is dat te linken aan elkaar praktisch zit het dus zo je bent aan het sutfen op mijn site ( providerspace) en je wil iets downloaden dus je klikt op de download en hij begint gewoon zonder dat er een nieuwe pagina word geopend ofzo ik werk met dreamweaver
Link naar reactie
Kan alleen met een omweg bijvoorbeeld een javascriptje op een pagina ofzo, omdat lycos het niet toelaat dat je vanaf een andere pagina iets van hun server af laat downloaden. Zet dit scriptje in een HTML pagina, in de head van het bestand, op de lycosserver: [code:1:c7aa80d239] <script language="JavaScript"> <!-- window.location="http://members.lycos.nl/membername/bestand.exe"; //--> </script> [/code:1:c7aa80d239] Dit werkt goed, maar is wel lastig omdat je voor elke download een nieuw HTML bestand moet maken!
Link naar reactie
ik heb het dus gedaan met die code maar nu krijg ik de volgende foumelding Het spijt ons De pagina die u wenst te bereiken is niet toegankelijk op dit ogenblik. Mogelijk heeft deze pagina nooit bestaan of bestaat ze niet meer. Hoe uw bestemming bereiken … • Surf naar de startpagina van Skynet, door hier te klikken • Controleer of de URL die u hebt ingetypt geen schrijffouten bevat. Indien ok, klik op 'ENTER' • Om terug te keren naar de vorige pagina, klik in het menu van uw browser op de knop 'Back'. • Verfijn uw zoekopdracht met een zoekmotor, klik hier p.s. als ik het adres handmatig in de balk typ dan begint het wel automatisch te downloaden
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...