Ga naar inhoud

website


Aanbevolen berichten

[quote:e5c9d83cb9="andiee"][quote:e5c9d83cb9="Johnny321"][quote:e5c9d83cb9="andiee"][quote:e5c9d83cb9="Johnny321"][quote:e5c9d83cb9="stierenoog"]Read The Fucking Manuel[/quote:e5c9d83cb9] (nog ff in NL) Lees de verdomde handeiding (fucking is ook anders te vertalen, maar hier niet van toepassing :lol: )[/quote:e5c9d83cb9]wat wou je zeggen dan fucking je moeder???????????????[/quote:e5c9d83cb9]Engels is niet mijn beste vak, maar het is me ontgaan dat er een nieuwe spelling uit is, die zegt dat 'manual' moeder betekent. En laat je fantasiën voor je, ik hoef ze niet te weten[/quote:e5c9d83cb9]moderator mag dit forum a.u.b dicht helemaal er vanaf??[/quote:e5c9d83cb9]Waar je om vraagt, krijg je. Maarja, kga nu naar de keet, ff wat indrinken, dus dit was m'n laatste reactie, en ik hoor de sleutels al rammelen. Je moet mij de schuld niet geven. Ik verwacht van TS wel enig initiatief. Amen
Link naar reactie
En ik hoop dat dit topic HELEMAAL op slot gaat. Wat een kinderachtig gedoe hier. Ik doel bij deze voornamelijk op jou Andiee. In alle berichten die ik lees van jou komt geen enkel initiatief uit van jou. Je vraagt maar en je vraagt maar. Het mooie is dat dan ook nog vele geduldige medeforummers jouw een zinvol antwoord geven. Waarna je deze antwoorden allemaal niet toepast, waardoor je de zelfde vragen keer op keer stelt. (als voorbeeld het hele metatag verhaal). Sorry voor deze vijandelijke reactie, maar het is nu eenmaal hoe ik de dingen zie. als jezelf eens wat meer inzet toont en daadwerkelijk de zaken gaat lezen die op de aangeraadde links staat kom je volgens mij voor veel minder vragen te staan. En als je er dan nog niet uitkomt mag je gerust iets vragen hier, daar is het forum nu eenmaal voor. Maar doe dan wel alstublieft een beetje moeite ervoor. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet woedend hoor. Slechts een beetje (erg) geirriteerd :wink:
Link naar reactie
Andiee heeft idd een beetje (erge) zoekmachine obsessie. Je staat echt niet in 1 dag bovenaan. Zorg gewoon voor goede content. Meld je site bij de bekendere zoekmachines aan bijv. Frames bemoeilijken het goed doorzoeken/spideren van je site trouwens. Je <title> verbouwen gaat verder echt niet werken voor een betere positionering en metatags is eigenlijk ook onnodige moeite, want bijna geen enkele zoekmachine maakt er nog gebruik van. 's Werelds grootste zoekmachine, google, heeft ze zelfs nog [b:20ca84c979]nooit[/b:20ca84c979] gebruikt!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...