Ga naar inhoud

Help, kan HTM pagina niet meer bewerken in Frontpage !


Aanbevolen berichten

Nee, dit is niet het geval.... Er staat wel een vreemde code in beeld bij al die pagina's die ik niet meer kan bewerken: [color=red:dc2997b008]../templates/tekst.dwt[/color:dc2997b008] Het gaat overigens om de site www.hetateliertje.nl De indexpagina kan ik nog wel bewerken, alles daarna niet meer. Gr. Theo
Link naar reactie
Je zult in de template (het .dwt bestand) "editable regions" moeten definieren. [code:1:a5fab15c3a]<!-- TemplateBeginEditable name="body" --> ...hier de body......... <!-- TemplateEndEditable --> [/code:1:a5fab15c3a] Ik weet niet of dit door FP wordt herkend het is nl. een [u:a5fab15c3a]D[/u:a5fab15c3a]ream[u:a5fab15c3a]W[/u:a5fab15c3a]eaver[u:a5fab15c3a]T[/u:a5fab15c3a]emplate die .DWT Misschien zit er in FP ergens een optie importeren?
Link naar reactie
Hoewel ik het ietsje anders heb gedaan was dit inderdaad de oplossing. Ik heb de onderstaande code verwijderd en nu kan ik de pagina's inderdaad weer bewerken. Vreemd... ik denk dat ik de pagina's op mijn HD al eens met Dreamweaver heb bekeken of iets dergelijks. Frontpage vroeg bij het installeren trouwens of hij de plug-in voor Dreamweaver moest installeren en daar heb ik destijds nee op geantwoord. Misschien dat dit er ook iets mee te maken heeft. In ieder geval heel hartelijk dank ! Groeten Theo Code: <!-- TemplateBeginEditable name="body" --> ...hier de body......... <!-- TemplateEndEditable -->
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...