Ga naar inhoud

King of Skies sitecheck


Aanbevolen berichten

Ik ben al een hele tijd bezig met mijn site King of Skies. Het gaat niet snel maar dat komt omdat ik het in mijn vrije tijd doe en ik ook nog gewoon op school zit. Maar ik ben nu zover dat de basic layout er al vrij aardig is en ik graag wil weten wat andere mensen er tot nu toe van vinden. Site werkt op PHP en MySQL en CSS en er zitten vrij weinig ernstige fouten in qua W3C HTML code voor zover ik weet. Voordat de site een keer online gaat is mijn bedoeling een 100% perfecte code halen dus de kleine foutjes worden er nog uitgehaald. Verder ben ik me ook bewust van het feit dat in het 2e album de cellen van de tabel groter zijn dat de thumbnails. Dit gebeurd wanneer er 2 of minder foto's in album zitten. Dit moet ik er nog uithalen. De kleuren zijn misschien wat 'saai' gekozen maar dit is expres zo gedaan, dat wanneer je de foto's bekijkt, ze er wat meer uitspringen. http://members.lycos.nl/cmdrforums/kos/ Graag jullie verdere mening.
Link naar reactie
Dit is ook niet de host waar ie op komt te staan. En dat er weinig opstaat, er zijn zoveel sites die vragen om een check waar nog vrij weinig opstaat. En wat zou dan een betere combinatie zijn qua kleuren voor een fotosite? Ja, smaken verschillen maar als het te saai is, is er vast ook iets wat beter is.
Link naar reactie
Voor een website m.b.t. digitale fotografie, vind ik de lay-out vrijwel slaapverwekkend...maar goed, smaken verschillen. Juist een dergelijke website verdient meer creatieve input! Code perfectioneren is ok, al ben ik daar zelf bijzonder slecht in 8) , maar uiteindelijk ziet de bezoeker daar natuurlijk geen drol van...maw, die boeit het niet of de code perfect is.. :lol:
Link naar reactie
Ik vind de site zeker niet onaardig. De kleur ook niet, maar dat patroontje in dat grijs vind ik jammer. Dat haalt het "strakke" er een beetje uit. De manier waarop je het test-album laat zien, vind ik geweldig. Echt heel erg mooi, de foto's springen eruit, hetgeen waarschijnlijk ook je opzet was. Ook de grijze achtergrond draagt daar aan bij. (Zonder het "patroontje" in het grijs zou het volgens mij nog mooier uitkomen). Wel vind ik het jammer dat ik moet scrollen om de grote foto's te zien, dat is jammer. (ik heb resolutie 1024x768) Het King of Skies logo kan veel mooier. Het is niet fraai afgewerkt, ik zie zwarte pixels die er volgens mij niet thuis horen. Dat logo moet trouwens ook spannender: het mag best wat meer opvallen. Overigens zou ik het niet rond maken, maar (4)hoekig. Maar verder: prima gedaan hoor! Succes verder!
Link naar reactie
[quote:ddd12ffc7e="Mrs.Birdlover"](Zonder het "patroontje" in het grijs zou het volgens mij nog mooier uitkomen).[/quote:ddd12ffc7e] Doel je dan op de beide soorten grijs of alleen de 'blokken' die op de achtergrond liggen? [quote:ddd12ffc7e]Wel vind ik het jammer dat ik moet scrollen om de grote foto's te zien, dat is jammer. (ik heb resolutie 1024x768)[/quote:ddd12ffc7e] Hmm, ik wil mensen natuurlijk de kans gunnen om de hele foto's te zien. Misschien een tussenpagina nadat je op de thumbnail klikt waar de foto groter te zien is dan de thumbnail maar kleiner dan de originele grootte? Of linkjes maken welke resolutie mensen willen zien? [quote:ddd12ffc7e]Het King of Skies logo kan veel mooier. Het is niet fraai afgewerkt, ik zie zwarte pixels die er volgens mij niet thuis horen. Dat logo moet trouwens ook spannender: het mag best wat meer opvallen. Overigens zou ik het niet rond maken, maar (4)hoekig. [/quote:ddd12ffc7e] Ja, je hebt gelijk. Moet ik inderdaad ietsje meer tijd in steken.
Link naar reactie
[quote:d1c5eb13dd] Doel je dan op de beide soorten grijs of alleen de 'blokken' die op de achtergrond liggen?[/quote:d1c5eb13dd] Ik bedoel inderdaad de blokken, niet de kleuren. [quote:d1c5eb13dd] Hmm, ik wil mensen natuurlijk de kans gunnen om de hele foto's te zien. Misschien een tussenpagina nadat je op de thumbnail klikt waar de foto groter te zien is dan de thumbnail maar kleiner dan de originele grootte? Of linkjes maken welke resolutie mensen willen zien?[/quote:d1c5eb13dd] Ik begrijp dat je graag de hele foto wilt laten zien, maar dat kan ook als hij iets kleiner is. Scrollen doet afbreuk aan het effect van de foto, omdat ik hem maar gedeeltelijk in beeld heb. Het "totaalbeeld" van de foto ontbreekt. Met andere woorden: beter een kwalitatief goede en wat kleinere foto, dan een kwantitatieve grote foto die ik slechts gedeeltelijk kan zien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...