Ga naar inhoud

Firefox pakt stylesheet niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Op [url=http://www.basic.hccnet.nl/php/test.php]deze[/url] testpagina link ik naar een stylesheet, het stylesheet moet zorgen voor een blauwe achtergrond. Alleen in Firefox werkt dit niet, Opera en IE pakken em wel. Het vreemde is, als ik lokaal probeer werkt het wel. :-? Ook het verwijderen van het doctype werkt ook. [url=http://www.basic.hccnet.nl/php/test.css]hier is het stylesheet[/url] Heeft iemand een verklaring?
Link naar reactie
[quote:4b02aa04ce="Johnny321"]Kan het niet liggen aan de[code:1:4b02aa04ce]body { background: blue; }[/code:1:4b02aa04ce] Dat dit zou moeten zijn: [code:1:4b02aa04ce]body { background-color: #0000FF; }[/code:1:4b02aa04ce] Dus een hex-gedefineerde kleur, en een 'background-color'?[/quote:4b02aa04ce] nee, zie m'n antwoord bij teacher. Lokaal werkt ie wel. :) [edit] Ik heb namelijk al de site 99% af, en toen ik em net controleerde met Mozilla op de server van HCCnet stond alles door elkaar. Oftwel het hele CSS bestand wordt niet gepakt. 't is niet dat ik zo graag dat blauwe kleurtje wil hebben als achtergrond van die lege pagina;) Probleem is nu: hoe krijg ik zonder verandering van de server, en met doctype, de site in Mozilla goed
Link naar reactie
"background" is een shorthand-property dat is het probleem dus totaal niet. Als Mozilla in standard-compliant mode zit, behandeld het content-type dus ook op een _stricte_ manier (en logisch). Enige oplossing is gewoon het fixen van je server (is ook de beste). Dus in dit geval een mailtje naar de HCC of een .htaccess aanmaken als dat mag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...