Ga naar inhoud

site check


Aanbevolen berichten

ik heb mijn site bijna af.. het is een site wara al ongeveer een half jaar werk in zit.. je kan onlne je notities, favoriete links (met export fuctie), je agenda en dat oort dingen bijhouden. Ik vraag me af wat jullie hiervan denken.. ik heb hier al eens eerder gepost over deze site en toen veel kritiek gekregen, met name om het gebruik vabn frames... die zijn nu weg en er is heeel veel aan de layoutr verbeterd. er is een testaccoutn maar die gegevens staan heeel duidelijk bij de loginpagina.. wil iemand ff goed kijken.. er zitten nogt veel fouten (zowel taalkundig, als programmeer fouten) in maar die haal ik er uit.. ik wil alleen weten wat jullie er nu van vinden.. of ik zo op de goede weg ben.. en of jullie nog tips/ideen hebben.. zowel qua layout als qua functionaliteit. [url=http://test5.mystartpage.nl][b:f848e83dfe]Kijk maar[/b:f848e83dfe][/url][/i]
Link naar reactie
[quote:5f6acc11c8="simon_banaan"]ja dat ga ik denk ik ook doen.. wat vind je verder van de functionaliteit? ik denk dat je pas ehct een goed ebeld krijgt als je ook ff de agenda en de favorieten probeert.. probeer ook de export functie daravan eens (sorry, ben er best trost op :oops: )..[/quote:5f6acc11c8] sorry maar ik krijg steeds dit: Warning: Unterminated comment starting line 266 in C:\Apache2\htdocs\test5.msp\inc\dbclass\class.db.php on line 266 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\Apache2\htdocs\test5.msp\inc\dbclass\class.db.php:266) in C:\Apache2\htdocs\test5.msp\inc\config.php on line 244 En de help en contactpagina krijg ik wel gewoon, maar daar staat dit boven: Warning: Unterminated comment starting line 266 in C:\Apache2\htdocs\test5.msp\inc\dbclass\class.db.php on line 266
Link naar reactie
  • 1 maand later...
ik heb een nieuwe versie online gezet.. je kan zelf een stykesheet kiezen nu. Ze zijn mee om te testen, alleen 1 en 5 zijn serieus te nemen. 3 is vooral om te testen. Er is ook een poll bij gekomen ondertussen (allemaal gelul alleen om te testen) [url]http://test7.mystartpage.nl/algemeen/home.php[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...