Ga naar inhoud

schermresoluties


anoniem

Aanbevolen berichten

Een site die ik ben het maken heeft als resolutie 800x600. Dit omdat naar verwachting veel oudere tot behoorlijk oudere deze site gaan bezoeken. Naar verwachting zijn er heel veel mensen die nog een 15" monitor hebben met een resolutie van 800x600. Echter als ik deze fixed maak dan krijgen de mensen met een 17"tft oid met een resolutie van 1280x1024 een heel klein schermpje te zien. Probleem als ik hem fluid maak is, dat sommige regels misschien wel heel erg lang gaan worden. Hou zouden jullie dit probleem oplossen?
Link naar reactie
Ik ga mee met zowel teacher als gerben. Je geeft zelf al aan dat je weet wat de meestgebruikte res zal zijn naar je verwachting... Waarom dan toch nog deze vraag? Let op; mensen met een hogere res [ikzelf gebruik 2560x1024, matrox dualhead met uiteraard twee mons dus] en die maximaliseren browsers maar zelden. Ga uit van 800x600. Je kunt ook je breedte relatief maken, maar dan heb je je design niet meer geheel in de hand [uiteraard afhankelijk van de opbouw van het design zelf]. Ikzelf gebruik ook altijd 800x600 als uitgangspunt, heb redelijk veel bezoekers en hits, en slechts zeer zelden een 'klacht' gehad.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...