Ga naar inhoud

[CSS] Tabel Hover kleurtje?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:0af9bf93ad="termin8or"][code:1:0af9bf93ad]<td><a href="">klikbaar</a></td>[/code:1:0af9bf93ad][code:1:0af9bf93ad]td a{ display:block; background:lime; } td a:hover{ background:green; }[/code:1:0af9bf93ad][/quote:0af9bf93ad] YEP! Zoeits bedoel ik. MAAR... Nu is alleen het blok bij de link actief. En niet de hele cel. Mijn cel is dus groter dan de werkelijke link... Kan dat ook?
Link naar reactie
Mwaj, hangt er maar net vanaf hoe goed je browser is ;-) Waaruit we dus kunnen concluderen dat je IE gebruikt... Daarvoor moet je ook de hoogte en breedte opgeven binnen het a element, of beter de lijn-hoogte ('width' en 'line-height' in CSS). Maar ik vraag me af waar jij tabellen voor gebruikt. Ik heb zo het gevoel namelijk dat je gewoon een stukje navigatie creeert en tabellen helemaal niet gebruikt waarvoor ze bedoelt zijn -> tabulaire data. Misschien is het daarom beter als je het volgende artikel gaat lezen: http://www.alistapart.com/articles/taminglists/
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...