Ga naar inhoud

javascript opnemen in css maar hoe?


anoniem

Aanbevolen berichten

heb een waarschijnlijk simpel vraagje. Ben bezig om een (vernieuwde website te maken) zie www.hartvoorhaiti.nl\proef3. Heb een CSS script gemaakt (dreamweaver) en wil op basis hiervan m'n nieuwe webpagina's maken. Werk echter met een menu waar ik javascript gebruik en deze moeten in elke pagina geladen worden. Betreft: </head> <body background="images/achtergr2.png" text="#FFFFFF"> <p> <script language=JavaScript src="frames_body_array.js" type=text/javascript></script> <script language=JavaScript src="mmenu.js" type=text/javascript en script language=javascript> if(ns4)_d.captureEvents(Event.MOUSEMOVE) _d.onmouseup=closeallmenus </script> </p> </body> Hoe zet ik dit in het CSS script zodat ik geen last krijg met het menu??? Groetjes, Michel
Link naar reactie
wat ik wil weten is het volgende. Heb een blanco pagina aangemaakt waarbij ik voor header, lettertype verwijs naar CSS script. Werkt prima maar om met niet in conflict te komen met de menustructuur is het belangrijk dat ik die twee items opneem (zie vraag). Wat moet ik nu doen? Kan ik CSS zo aanpassen dat ik kan verwijzen naar het javascript (dat geladen moet worden als het document aangeroepen wordt) of kan ik geen CSS gebruiken omdat er op ieder bladzijde javascript aangeroepen moet worden. Of kan ik het toevoegen aan iedere pagina die middels CSS is opgemaakt (eigenlijk niet de bedoeling). Groet, Michel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...