Ga naar inhoud

Flash menu bewerken zonder bronbestanden


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn vraag is simpel: ik wil een flash-menu (als .swf opgeslagen), dat een vriend voor mij een aantal maanden geleden in elkaar heeft geknutseld, bewerken. De bewerking is simpel: twee knoppen een andere functie en kop geven. Nou heb ik nog nooit met flash gewerkt, dus een nieuwe maken kan ik niet. Ik heb zowel Flash MX pro als Swish, maar bij beide programma's lukt het me niet om hem netjes te importeren en te bewerken. Swish maakt er een filmpje van (en verwijdert de effecten van de knoppen, maar dat kan ik zelf denk ik wel oplossen): die laat alle knoppen om de beurt oplichten en Flash MX die importeert m (op het gezicht) probleemloos, maar bij het exporteren blijkt dat de knoppen totaal niet meer kloppen en hij er ook een filmpje van maakt. De vraag luidt dus: hoe edit ik een menu makkelijk en simpel, liefst in Swish (flash Mx is wel heel irritant programma) Bedankt, Chunky PS: als je zelf wilt kijken wat ik wil bewerken: home.deds.nl/~aa/gui/menu.swf (voor een nieuwe maken staan er evt wel voldoende bronbestanden in de map, maar dat kan ik dus nie...)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...