Ga naar inhoud

css vraagje 2..


anoniem

Aanbevolen berichten

http://www.oeroe.sohosted.com chek.. Ik heb de css nu wel helemaal rond. Heb de css ook gevalidated.. Hij zegt dat ie helemaal goed is. Nu is het geval dat ie niet altijd de linkjes underlined. Terwijl hij echt alle code uit de css haalt (voor de opmaak). Hij zou dus bij iedere file hetzeldfe er moeten uitzien. Echter dit is niet zo. Probeer maar is op linkjes onderin te klikken. Ze moeten underlined worden wanneer je muis eroverheen gaat. Dit doet hij niet altjd. Wat is hier de oorzaak van en wat kan je hieraan doen ?? Greetz oeroe
Link naar reactie
Het zal aan mij liggen, maar de links worden goed onderstreept als je d'r over gaat in Opera 7.23 en IE 6. Het zal wel aan je pc liggen :-? Leer trouwens aan om alles in kleine letters te doen:[code:1:7c1ed7b455]<table cellspacing="0" cellpadding="0" ALIGN="center" CLASS="hoofdtabel">[/code:1:7c1ed7b455]wordt dit:[code:1:7c1ed7b455]<table cellspacing="0" cellpadding="0" align="center" class="hoofdtabel">[/code:1:7c1ed7b455]En tabellen zijn niet voor opmaak bedoelt.
Link naar reactie
[quote:9ef650c735="termin8or"][quote:9ef650c735="Johnny321"]Leer trouwens aan om alles in kleine letters te doen[/quote:9ef650c735]En als je daarmee klaar bent probeer dan je HTML/CSS kennis wat op te krikken :roll:[/quote:9ef650c735] kweeet het.. daarom ben ik nu opnieuw aan het beginne om t volgens de standaarden te doen. daarom is deze site. Maar anyway hoe zou ik het dan moeten opbouwen met divjes ? Iig ken nu niets doen zit op mn stage 24 hours dus heb alleen savonds als ik zin heb. En wat CSS kennis betreft.. wat kan er beter dan wat ik nu heb ? de hoi
Link naar reactie
HTML kan veel beter. Niet alleen gebruik je tabellen voor layout, maar ook is het geheel niet gestructureerd. CSS kan als gevolg van het eerste uiteraard ook beter, omdat je het niet volledig gebruikt. Huidige layout kan denk ik gemakkelijk omgezet worden. De footer moet een lijstje worden. De zijkant (waar home in staat) de <h1>, het is duidelijk de titel van de pagina, of niet? De bovenste balk een divje, plus een divje voor de content en een wrapper omdat IE5.x het stijlen van het BODY element niet ondersteund. EDIT: met float, clear en de 'normal document flow' krijg je vervolgens alles op z'n plaats.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...