Ga naar inhoud

[Sitecheck] www.resize2mail.com


anoniem

Aanbevolen berichten

Hij is eindelijk 100% klaar (voor mij) maar heb hem nu zo vaak gezien dat ik niet meer weet of hij nu wel of niet goed is. Ik heb hem ook getest in NS 7.1 en IE 6, en ziet er voor mij goed uit! Iemand hier die hem ook even kan bekijken in een andere en oudere browser? Ik sta ook 100% open voor kritiek. URL: www.resize2mail.com (Engels) m.v.g. Noel
Link naar reactie
[quote:f1fa98e598="teacher"]een snelle blik: Ik vind je "stappen" niet goed gekozen. Ik zou beginnen met "kies de foto", automatisch selecteren of het een landscape of portrait is en dán pas resizen. t. [/quote:f1fa98e598] Ok. Stappen zijn nu 1) - "kies de foto" 2) - "selecteren landscape/portrait" 3) - resize Het ziet er zo inderdaad beter uit. [quote:f1fa98e598]Is het ook mogelijk om zelf afmetingen mee te geven ?? of wordt het dan allemaal te moeilijk qua scripting ?? [/quote:f1fa98e598] Dat is misschien ook wel een leuke extra optie! Ben nu 1st even aan het kijken hoe ik het beste text op de foto kan "parsen". Als dat werkt komt de "custom resize" er ook bij. Bedankt voor de tip Noel
Link naar reactie
[quote:7cd706abed="teacher"]Goed, Dan nu een stapje verder; Nummer de stappen en deel ze visueel op; het komt nu nog rommelig en druk over. Denk ook eens aan het disablen van keuzes die niet gebruikt worden. t.[/quote:7cd706abed] Goed. De stappen hebben nu een nummer (1, 2 en 3). Ben er nog niet uot of dit wel beter is zo! Ben er ook nog niet helemaal uit hoe ik de 'niet in gebruik zijnde keuzes' kan disablen. Misschien heb je een idee? Noel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...