Ga naar inhoud

Lettertypes inladen


anoniem

Aanbevolen berichten

Is het mogelijk om door middel van een script (html, css, php maakt me geen flikker uit) om lettertypes op een computer in te laden. Ik wil namelijk het lettertype broadway gebruiken maar deze is niet erg gangbaar. Nou wil ik dus dat Broadway op een computer wordt gezet door middel van een script waardoor ik dit lettertype kan gebruiken
Link naar reactie
Vergeef me als ik het onjuist heb, maar...... Ik heb het boek "grand cru, HTML en webpublishing" en ik meen dat ik gelzen heb dat dit idd kan. Je moet dan een source aangeven waar dit lettertype staat. Als ik meer tijd heb dan zal ik het voor je opzoeken. Maar onthoud dit, een gemiddelde bezoeker heeft geen zin om extra fonts te gaan installeren/downloaden. Daar zijn ze te lui voor ;)
Link naar reactie
Teacher, Flash is eigenlijk geen optie aangezien de site veel moet worden onderhouden in zo'n min mogelijk tijd, vandaar dat ik ook met css aan de gang ga. D'acide zou jij soms kunnen opzoeken of het dan ook mogelijk is om dat lettertype op de ruimte van mn website te zetten zodat hij dit hier vandaan haalt. Laadtijden spelen eigenlijk geen rol aangezien meer dan 90% van mn bezoekers adsl zal hebben.
Link naar reactie
Hallo, dit vroeg eigenlijk ook al een hele tijd af, aangezien ik op mijn site een Star Trek-gedeelte wil maken, en Star Trek-lettertypes al HELEMÁÁL niet gangbaar zijn. Die loop je echt allen tegen het lijf op Star Trek-sites. Ik wil ook niet met programmatjes lopen klooien, ik zoek een oplossing die overal werkt, en NIET alleen in IE. Kan dat met CSS? Ik heb al eens gezocht op de site van het W3C, maar vond slechts informatie die meer vragen opriep. Weet iemand nog iets???? Het moet ook Netscape- en Opera-compatibel zijn. Alvast bedankt. En Rainmaker, veel suc6 met je lettertypes. 8) Groeten, Lennart Goosens. :wink:
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...