Ga naar inhoud

wmv bestand plaatsen met dreamweaver


anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik een wmv filmpje plaats in een html document, (want ik wil het bestand van 4MB streaming laten weergeven), probeer ik dat in Dreamweaver 3 met: insert [b:15d5ea5fe3]plugin[/b:15d5ea5fe3]. Dit lukt wel, maar het filmpje wordt niet getoond, alleen een hoekje van een mediaplayer. Dreamweaver MX doet hetzelfde. Door de HTML code EMBED te gebruiken, krijg ik hetzelfde resultaat. Na enig zoeken op internet, kom ik de code OBJECT tegen, maar ik weet niet hoe die werkt. Wie kan mij vertellen hoe dit wel lukt? Een paar onderwerpen op dit forum gingen er over, maar niet toereikend.[/b]
Link naar reactie
Daar wordt ik ook niet veel wijzer. Inmiddels heb ik een tutorial gevonden, waarmee het zou moeten werken (wel vreselijk omslachtig allemaal) Helaas echter werkt het hier niet mee. Ik heb het idee dat de CLASS ID die je op deze pagine kunt copieeren niet de juiste is. Met Regedit heb ik nog een andere gezocht in mijn register, maar geen enkele werkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...