Ga naar inhoud

[site check] amateur - na de verbeteringen....


anoniem

Aanbevolen berichten

Een tijdje terug vroeg ik om een gedegen site check. Van het commentaar heb ik al het nuttige verwerkt. Alleen gebruik ik nog geen <span> en <li> tags, dit zal zo snel mogelijk verbeterd worden. Kijk hier maar even doorheen :wink: Toch wil ik graag vast weten wat nu de mening is van jullie! :roll: [url]http://home.wanadoo.nl/wout.vansorge/[/url] Ik ben benieuwd :o mr.Eddie :o
Link naar reactie
[quote:a5710f6cb6="termin8or"][quote:a5710f6cb6="Johnny321"]Lijkt me niet echt handig om een h1 en a dezelfde classenaam te geven. Het werkt wel, maar echt handig in het onderhoud is het niet.[/quote:a5710f6cb6][ot]h1.navigatie, a.navigatie[/ot][/quote:a5710f6cb6]'k Weet dat het zo kan, maar het lijkt mij zoals gezegd niet handig. Een naam als 'navigatie_titel' en 'navigatie_link' is handiger voor jezelf en een buitenstaander die eventueel je opomaak wil kopieren.
Link naar reactie
[u:87e531602e]OVER DE .NAVIGATIE[/u:87e531602e] Ik ben het deels met jullie eens, maar laat ik het deel waarom ik het oneens ben met jullie toelichten: 1.Ik weet nu duidelijk welke onderdelen (de .navigatie) er in het navigatiedeel staan. Dit is een deel van de website, dus het is makkelijk dat ze dezelfde naam hebben, waarom zou je wat anders gebruiken??? (het werkt prima immers) 2. argumenten als: lastig als iemand je opmaak wilt kopieren... "is dat een reden dan? :lol: 3.Het maakt voor het uiterlijk niks uit, en het is overzichtelijk voor mij zo conclusie--> waarom zou ik dat doen?? [u:87e531602e]OVER DE OPMAAK[/u:87e531602e] 1.plaatjes mooi laten overlopen vind ik inderdaad een goed idee 2.De kleuren waren eerst rood-wit, nu blauwzwart. Eerst was het niet mannelijk genoeg :o , nu is het weer wat somber... iemand nog een goed kleurenvoorstel?? Kiddo
Link naar reactie
Wat is je doelgroep? Ik neem aan dat het vrienden, familie en kennissen zullen zijn? In dat geval is het prima. Ga je echter verder kijken, dan schiet het nogal tekort. Ik ga van het eerste uit, en dan is het opzich wel een redelijke site, wil je echter meer dan alleen een homepage voor doelgroep #1 dan zou ik dit per direct naar /dev/null verwijzen en opnieuw beginnen. Wat je moet doen is kijken naar sites die je zelf mooi vindt, en bij je doelgroep vindt passen. Doe inspiratie op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...