Ga naar inhoud

Felle kleuren?


anoniem

Aanbevolen berichten

Het is voor kleurenblinden niet erg prettig om maar te kijken, en het schreeuwt je inderdaad wel tegemoet. Als je er te lang naar kijkt en dan naar de muur kijkt zie je de letters nog voor je dansen :) Ik vind persoonlijk de kleuren ook iets te "primair". Kies iets zachters. Contrast is fijn bij het lezen, maar je kunt ook overdrijven.
Link naar reactie
[quote:9c086aeeb2="teacher"]Het past wel een beetje bij een "prijsstunter" vind ik. [/quote:9c086aeeb2] En dat was precies de bedoeling. [quote:9c086aeeb2="IJsqueen"]Als je er te lang naar kijkt en dan naar de muur kijkt zie je de letters nog voor je dansen :) [/quote:9c086aeeb2] Mooi, het moet de rest van je leven op het netvlies gebrand staan. :lol: Maar serieus, de bedoeling is dat daar bv maandelijks wat anders komt te staan. De rest van de site is toch niet schreeuwerig, want dat is niet mijn bedoeling.
Link naar reactie
Geel past eigenlijk niet op het blauwe, en ik lees het stukje text niet, omdat ik er snel overheen kijk (doet pijn aan m'n ogen, zo 's morgens vroeg). Iets te vel dus. Maar zelfs als het niet te vel was, zou ik het aanpassen omdat de kleur niet mooi is... Getest op een philips 14b CRT en een CTX -nog iets- CRT (oude krotten :p). Jochem
Link naar reactie
[quote:1442b1f45d="XBL"]Iets te vel dus. Maar zelfs als het niet te vel was, zou ik het aanpassen omdat de kleur niet mooi is...[/quote:1442b1f45d] Hmm, ik kan me natuurlijk vergissen, maar volgens mij gaat het niet echt op wat je zegt. Je zegt dat jij het zou aanpassen om dat het [b:1442b1f45d]niet mooi [i:1442b1f45d]is[/i:1442b1f45d][/b:1442b1f45d]. Maar dat is jou mening. Jij [b:1442b1f45d]vind[/b:1442b1f45d] het niet mooi, maar Spiderned misschien wel. En zoals ik al eerder las komt deze kleurstelling juist goed uit omdat het bij een prijsstunter past ! Ik vind het persoonlijk ook niet echt de meest briljante kleurstelling, maar dat wil in ieder geval niet zeggen dat ik het [i:1442b1f45d]te[/i:1442b1f45d] fel vind... Ik vind het wel meevallen .. [ Gekeken op een Fujitsu siemens 15" CRT en een Sony 17" TFT ]
Link naar reactie
[quote:8bd7418e6c="Ruudfeen"]Tja, het gaat toch om diegenen die op de site komen, en niet om spiderned. En als iemand de pagina wegklikt omdat diegene de kleuren niet mooi vindt heeft spiderned een probleem :wink:[/quote:8bd7418e6c] Je klik toch niet een site weg omdat je de kleuren niet mooi vind. :roll: Tenminste; ik niet, het gaat toch om de inhoud. en waar hebben we het eigenlijk over: 1 blokje. :o Maargoed, er is enige aversie tegen en dat is voor mij al te veel. Ik ga de kleur van het tekstblokje aanpassen; binnenkort..........
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...