Ga naar inhoud

site check http://test1.mystartpage.nl


Aanbevolen berichten

wie wil even zijn/haar mening over deze site geven. Voor het grootste deel van de site moet je ff registreren (1 minuut werk). Het is een site waar je online je agenda,favorieten,notities en dat soort dingen bij kan houden.. graag even mening over: - het nut van zo'n site - de opmaak - de overzichtelijkheid - de snelheid - overig commentaar.. - en aub GEEN dicussie over het wel of niet gebruik maken van frames http://test1.mystartpage.nl PS. wil iedereen die getest heeft even melden of ie de moeite heeft genomen zich te registreren of niet?
Link naar reactie
[quote:a17844a097="poolsimon"]wie wil even zijn/haar mening over deze site geven. Voor het grootste deel van de site moet je ff registreren (1 minuut werk). Het is een site waar je online je agenda,favorieten,notities en dat soort dingen bij kan houden.. graag even mening over: - het nut van zo'n site [b:a17844a097]- de opmaak - de overzichtelijkheid [/b:a17844a097] - de snelheid - overig commentaar.. - en aub GEEN dicussie over het wel of niet gebruik maken van frames http://test1.mystartpage.nl PS. wil iedereen die getest heeft even melden of ie de moeite heeft genomen zich te registreren of niet?[/quote:a17844a097] Geen wit achtergrond als het standaard in Windows niet ingesteld is. Defineer duz je achtergrond De foutmelding die je niet krijgt als je niet ingelogd bent, moet je ff veranderen in zoiets als 'dit is nog niet toegankelijk voor u, u moet zich eerst [link]registereren[/link] Je logo moet je opslaan als GIF ipv JPEG, Je kunt nu artefacten zien, en JPEG is overbodig. Zoveel kleuren zitten er niet in.
Link naar reactie
"Geen wit achtergrond als het standaard in Windows niet ingesteld is. Defineer duz je achtergrond.." ga ik doen "De foutmelding die je niet krijgt als je niet ingelogd bent, moet je ff veranderen in zoiets als 'dit is nog niet toegankelijk voor u, u moet zich eerst [link]registereren[/link] " foutmeldingen worden nog aangepast... "Je logo moet je opslaan als GIF ipv JPEG, Je kunt nu artefacten zien, en JPEG is overbodig. Zoveel kleuren zitten er niet in" ga ik doen
Link naar reactie
Lettertype vind ik niet lekker lezen. Vind het een beetje knullig om te zeggen dat het nieuws van iemand anders komt, en dus zelf niet verantwoordelijk voor sta. Als je iets op je site zet, ben je zelf daar ook verantwoordelijk voor. Beetje té veel nieuws. Nieuws is leuk, maar ik vond het zoveel, dat ik niet eens de moeite heb genomen de headlines door te nemen. Zitten hoop typo's in registratie gedeelte. Na activatie link staat-ie niet in de frames, en heb je dus alleen de pagina, zonder het framewerk eromheen. Bij inloggen staat de inlog knop eigenlijk aan de verkeerde kant (rechts)... ik ben gewent de linkse in te drukken. Daarnaast, alle andere 'activeer' (dus: login, registreer, verder)-knoppen, staan links... De favoriten werken niet (de links). Nut van de site: handig, al die dingen op 1 plek. Ik zou het persoonlijk niet gebruiken, omdat ik al die dingen niet nodig heb (alles kan ik op mijn computer doen, en vaak sneller), maar wel handig voor mensen die bijvoorbeeld op meerdere plekken alles handig beschikbaar willen hebben (bijvoorbeeld als ik op school zit, dat ik gewoon mijn favoriten kan bekijken... alleen heb ik nauwelijk favoriten, en die ik heb, staan in m'n hoofd ;)). Ik ben het eens met wat Johnny321 zegt. En ik vind persoonlijk het logo wat saai... het is wel in de stijl van de site... dus dan is eigenlijk de site vrij saai ;). De layout is niet uitdagend, en puur zakelijk. Oja, ik had me geregistreerd. De html... ziet er goed uit. Valideert alleen niet. Simpel omdat je niet heb weergeven welke character encoding wordt gebruikt (of hoe dat ook heet) en welke html versie (frameset). Jochem
Link naar reactie
"Lettertype vind ik niet lekker lezen. " hmmm kben aant kijken wat ik hier mee doe.. "Vind het een beetje knullig om te zeggen dat het nieuws van iemand anders komt, en dus zelf niet verantwoordelijk voor sta. Als je iets op je site zet, ben je zelf daar ook verantwoordelijk voor. " eens bij nader inzien "Beetje té veel nieuws. Nieuws is leuk, maar ik vond het zoveel, dat ik niet eens de moeite heb genomen de headlines door te nemen. " ook ff kijken wat ik er mee doe.. "Zitten hoop typo's in registratie gedeelte. " gaan er absoluut uit "Na activatie link staat-ie niet in de frames, en heb je dus alleen de pagina, zonder het framewerk eromheen. " ja idd, ga ik veranderen.. "Bij inloggen staat de inlog knop eigenlijk aan de verkeerde kant (rechts)... ik ben gewent de linkse in te drukken. Daarnaast, alle andere 'activeer' (dus: login, registreer, verder)-knoppen, staan links... " helemaal mee eens, gaat ook veranderen "De favoriten werken niet (de links). " is ondertussen al veranderd "Nut van de site: handig, al die dingen op 1 plek. Ik zou het persoonlijk niet gebruiken, omdat ik al die dingen niet nodig heb (alles kan ik op mijn computer doen, en vaak sneller), maar wel handig voor mensen die bijvoorbeeld op meerdere plekken alles handig beschikbaar willen hebben (bijvoorbeeld als ik op school zit, dat ik gewoon mijn favoriten kan bekijken... alleen heb ik nauwelijk favoriten, en die ik heb, staan in m'n hoofd )." heel mooi:) "Ik ben het eens met wat Johnny321 zegt. En ik vind persoonlijk het logo wat saai... het is wel in de stijl van de site... dus dan is eigenlijk de site vrij saai . De layout is niet uitdagend, en puur zakelijk. " ik ben zelf vabn mening dat zakelijk goed is in dit geval.. "Oja, ik had me geregistreerd." zag ik al :wink: "De html... ziet er goed uit. Valideert alleen niet. Simpel omdat je niet heb weergeven welke character encoding wordt gebruikt (of hoe dat ook heet) en welke html versie (frameset)." ga ik ook ff aanpassen hartstikke bedankt voor je commentaar! ik ga er zeker wat mee doen [b:4a48ec094c]ps.. ik heb nu een testaccoutn aangemaakt: email: test@mystartpage.nl wachtwoord: testtest [/b:4a48ec094c] [/b]
Link naar reactie
[quote:1824a7f5da]en aub GEEN dicussie over het wel of niet gebruik maken van frames [/quote:1824a7f5da] Ok, maar dan wel een discussie over het verkeerd gebruiken van frames :wink: Gebruik iframes, deze zijn prettiger in het gebruik. [code:1:1824a7f5da] <noframes> <body> <p>Op deze pagina worden frames gebruikt, maar uw browser ondersteunt geen frames.</p> </body> </noframes> [/code:1:1824a7f5da] Dit is fout, mensen die browser met browsers die geen frames ondersteunen weten dat al. waar ze wel wat aan hebben is een beschrijving van de site en de links naar de content. Het nut van de site? Ik zou dat soort dingen zoals een agenda en adresboek nooit alleen overlaten als zoiets onbetrouwbaars en onhandigs als het internet. Ik pak liever een papieren agenda en schrijf daar gewoon alles in. Gaat veel sneller als computer opstarten, browser opstarten, naar de site browsen, inloggen, dat eindelijk doen wat je wil doen, verzenden, uitloggen, browser uitzetten, besturingssysteem uitzetten, computer uitzetten omdat het besturingssysteem een bug heeft met het uitzetten van de computer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...