Ga naar inhoud

[Sitecheck] ub40-online.net


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik vind deze site er netjes en verzorgd uitzien. Die groene achtergrond tja.....ik zou het persoonlijk mooier vinden als het correspondeerde met een kleur uit het logo. Het blauwe menu komt dan naar mijn smaak dan ook mooier uit. Wel vind ik het logo + de ruimte eromheen aan de grote kant. Samen met het menu, neemt het al iets meer dan een half beeldscherm in beslag. (1024x768 IE6) Maar zo als ik al zei: verder oogt het goed qua uiterlijk (de HTML laat ik aan de experts over) en de navigatie verloopt probleemloos. Nog een paar scrollbalken in de juiste kleurstijlen er bij en dan is het helemaal mooi! :wink:
Link naar reactie
[quote:c478d916cf="Phrea"]Wat moeten we precies checken...? Ik zie vooral alleen een header wat een beetje iets van grafisch iets in zich heeft, maar verder vooral euh... tekst... Echt een design heeft het dus niet, en zeker geen layout.[/quote:c478d916cf] Vandaar dit bericht waarschijnlijk...? Maar goed: Het is een beetje statisch allemaal, erg informatief, maar statisch. Ik zou de kleurstelling omgooien. Misschien de kleuren van de eerst LP (Singning off?) Die was, als ik me goed herinner, oker geel met aarde bruin en zwart. Verder mag er dus wat meer dynamiek in, bewegende beelden of concertclipjes op de intro. Het laadt allemaal lekker soepel ook de foto's en het is erg overzichtelijk Ik kan me voorstellen dat je een beetje vast zit, misschien totaal opnieuw beginnen met een ander concept om weer wat frisser te worden..
Link naar reactie
Bedankt voor alle suggesties. Heb de groene achtergrond inmiddels verwijderd. Heb het logo wat verkleind. Ben bezig om het geheel meer leven in te blazen. Hoop het geheel binnenkort online te zetten. Heb nog een andere vraag. Ik maak nu geen gebruik van frames. Is dit handig om toch wel te doen? Heb het navigatie menu boven, maar misschien makkelijker te navigeren als het links zit bv?? Alvast bedankt voor de hulp. rene
Link naar reactie
[quote:5f2de652cc="XBL"]Menu boven is ok, zolang je niet te veel info op 1 pagina prop. Daarnaast raad ik frames AF. Ze brengen alleen nadelen, en de voordelen zijn er nauwelijks meer. Jochem[/quote:5f2de652cc] Bedankt jochem. Heb een lichtkrantje gemaakt, maar weet niet zeker of dit bij iedereen goed werkt....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...