Ga naar inhoud

Statistieken en Dot.TK


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een website met statistieksoftware. Mijn site is via een “dot.tk-domein” omgeleid naar de locatie van mijn site. Als ik rechtstreeks de url naar de server ingeef dan werken de statistieken en worden alle bezoeken aangerekend, maar als ik via het Dot.TK adres ga dan werkt mijn statistieksoftware niet. Kan ik dit probleem verhelpen? Ook als ik een "automatische doorverwijspagina" maak mbv een javascriptje (ik stuur het tk-domein naar de doorverwijspagina, die op zijn beurt automatisch doorgelinked wordt naar het de url op de server) lukt dit niet. Is zo automatisch doorlinken onmogelijk met een tk-domein? Dit was het javascriptje dat ik ertussen zette: <script language="JavaScript"> if (parent.location.href == self.location.href){ window.location.href = 'http://URL HIER' } </script>
Link naar reactie
[quote:a9a922cf7c="XBL"]Geef ipv de 'echte' link het doorverwijs spul in. Bij nedstat bijv kan je instellen dat je een redirect link gebruikt. Of neem een top level domein en koppel die aan een name server waar je spul gehost staat 8). Jochem[/quote:a9a922cf7c] Je bedoelt dat ik bij de opties van mijn account bij Onestat ergens ipv de url op de server het dot.tk-domein moet invullen? Als het dat is wat je bedoelt... dit heb ik reeds gedaan. Anders moet ik andere statistieken nemen, bv Nedstat. (Kan je in de gratis versie van Nedstat ook instellen dat je een redirect link gebruikt?)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...